دانستنیها

برنامه صبحگاهی ایلان ماسک

یکی دیگر از مباحثی که سایت مثب امروز برای شما آماده کرده  برنامه صبحگاهی ایلان ماسک است

برنامه صبحگاهی ایلان ماسک

در طی این هفته شرکت اسپیس اکس (space x) ماسک طبق برنامه از قبل تعیین شده دو فروند ماهواره به فضاپرتاب کرد. واین فقط یکی از  شرکت های او  است. او همچنین بنیان گذار شرکت های تسلا (tesla) و نعورالینک (Neuralink ) نیز هست. پس میتوان گفت که او یک فرد خلاق است و همه این ها با برنامه صبح گاهی وی آغاز میشود.

برنامه صبحگاهی ایلان ماسک

بعد از 6 ساعت خواب، اولین کاری که این میلیونر انجام میدهد ساعت هفت صبح بیدار میشود و به گفته خودش ایمیل های مهم را به مدت کوتاهی بررسی و کنترل میکند.

صبح ها اغلب قهوه می خورد ولی برای خوردن صبحانه سرش بسیار شلوغ است.

بعد، این کار آفرین 45 ساله با پنج  پسر خود خداحافظی میکند و  آن ها را به مدرسه میفرستد .

ایلان ماسک در سال 2000 وقتی 29 ساله بود با جاستین ویلستون هم دانشگاهی خود ازدواج کرد که فرزند آول انها بخاطر سندرم مرگ ناگهانی در نوزادی درگذشت.

این زوج در ادامه توانستند از طریق لقاح آزمایشگاهی سال 2004 و 2006 صاحب پنج فرزند پسر دوقلو و سه قلو شوند.

اما سال 2008 زندگی آنها به جدایی ختم شد و بخش قابل توجهی از ثروت ماسک طبق قوانین آمریکا بعد از طلاق به همسرش رسید.

در سال 2018 فاش شد که ماسک با گریمز خواننده کانادایی ارتباط دارد ، این دو در سال 2020 صاحب یک فرزند پسر شدند.

این زوج از یک نام غیر معمول بصورت (X Æ A-12) برای نامگذاری پسرشان استفاده کردند.

برنامه صبحگاهی ایلان ماسک

در ادامه صبح  بعد از حمام صبحگاهی به سمت محل کارش میرود. اغلب اوقات صبحش در بخش های مهندسی و طراحی سپری میشود.

این برنامه صبح گاهی ایلان ماسک هست براساس مصاحبه ای با گلاسدور glassdoor. این سایت اخیرا مدیران محبوب شرکت های مختلف را رده بندی کرده است و ماسک رتبه 8 را دریافت کرده با پس زدن 67 درصد از مدیران معمولی. ( این نظر سنجی به صورت ناشناس و داوطلبانه انجام شده است)

” وقتتان را بر روی چیز های که باعث بهبودی یا بهتر شدن نمیشوند نگذارید. ایلان ماسک”

همانطور که ماسک برنامه روزانه خود را تنظیم میکند او به صورت بی امان اولویت بندی میکند. و این توصیه او برای بقیه نیز هست.

او همچنین در طول مصاحبه گفته است که: بیشتر مردم فکر  میکنند من بیشتر وقتم را در رسانه ها یا کار های شغلی مثل مصاحبه میگذرانم. ولی اینطور نیست در حقیقت من بیشتر وقتم تقریبا 80% وقتم را صرف مهندسی و طراحی میکنم.تا بتوانم از طریق مهندسی و طراحی محصولات نسل جدید را تولید کنم.

و همچنین گفته است که اوقات فراغتش را دوست دارد فیلم ببیند و با دوستانش وقت سپری کند و با بچه هایش بازی های اول شخص که با اسلحه هستند بازی کند.

او همچنین معروف به شرکت در مهمانی های شلوغ است. و به گفته خودش او یکی از طرفداران فیستوال “مرد درحال سوختن” در سحرای نوادا هست. جشنواره مرد در حال سوختن یک فستیوالی است که هر ساله در سحرای سنگ سیاه نوادا اتفاق می افتد و در آخرین دوشنبه آگوست شروع میشود و در اولین دوشنبه سپتامبر پایان می یابد.

برنامه صبحگاهی ایلان ماسک

رشته تحصیلی مدیرانشرکت های بزرگ آمریکا

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *