پلی لیستعلی لهراسبی

پلی لیست همه آهنگ های علی لهراسبی

پلی لیست همه آهنگ های علی لهراسبی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های علی لهراسبی یکجا

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای علی لهراسبی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های علی لهراسبی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های علی لهراسبی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های علی لهراسبی

بیوگرافی علی لهراسبی :

علی لهراسبی متولد 20 فروردین 1355 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج است، فرزند اول یک خانواده شش نفری است، پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش خانه دار بوده است. او دارای سه برادراست. در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می باشد. وی هم اکنون بیش تر در زمینهٔ تبلیغات و موسیقی فعال است. وی هم چنین یکی از مدیران پروژهٔ یکی از شرکت های نامدار تبلیغاتی است .

من پیش زمینه قبلی هم داشتم. من در کودکی و نوجوانی قاری قرآن بودم .آن دوره خیلی به من کمک کرد. کسانی که قرائت قرآن را اصولی یاد می گیرند، یک عالمه تحریرهای خوب یاد می گیرند. قرائت قرآن برای صداسازی مخصوصا در دوره نوجوانی و جوانی فوق العاده است. اجرای تیراژ سریال کلبه سپید به عنوان اولین حرکت رسمی او در عرصه موسیقی می خورد.از اینجاست که وی تصمیم به تقویت خود می گیرد و برای دو سال به یادگیری سلفژ و تئوری موسیقی نزد محمدرضا صادقی و بهنام صبوحی می پردازد تا در نهایت در سال 1381 با اجرای تیراژ سریال دریایی ها ارائه ا ی متفاوت را از خود به نمایش می گذارد.

دانشگاه که قبول شدم گفتم حالا باید کارهای متفرقه هم داشته باشم .من یادگیری پیانو را شروع کردم و یک ارگ خریدم چون وضعیت مالی ام اینقدر خوب نبود که بتوانم پیانو بخرم. پیانو را پیش مهرداد تاج کریمی کار کردم که آن زمان دانشجوی دکترا بود. خودش موسیقی کودکان می ساخت. من هم خیلی علاقه مند شدم به موسیقی کودکان. از همان اولی هم که کلاس می رفتم ساخت موسیقی را بیشتر دوست داشتم.

دانلود آرشیو همه آهنگ های علی لهراسبی یکجا

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا پویا همه آهنگ های علی لهراسبی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *