دانستنیها

ایلان ماسک کجا زندگی میکند

در این مقاله از سایت مثبت در نظر داریم در مورد اینکه ایلان ماسک کجا زندگی میکند اطلاعت را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم.

ایلان ماسک کجا زندگی میکند

ایلان ماسک میلیاردر  معروف ومدیرعامل شرکت تسلا بعد از این که قول داده بود تمام دارایی خود را بفروشد، هم اکنون در اتاق اجاره ای در بالای یک استدیو زندگی میکند.

اگر شما دنبال سومین مرد ثروتمند دنیا میگردید او را مانند بقیه میلیاردر در خانه های گران قیمت نخواهید یافت. او سال پیش بعد از فروش بیشتر املاک خود و نقل مکان کردن به تگزاس، مدیر عامل و پایه گذار تسلا خبر از این داد که فقط یک خانه دارد و محل اصلی اقامت او یک خانه مکعبی است که از شرکت خودش اسپیس ایکس اجاره کرده است.

خانه ای که او در آن زندگی میکند حدود 37/5 متر مربع است که در Boca Chica ایلات تگزاس قرار دارد و این همان محلی است که شرکت او در حال تولید فضاپیماهای خود است. بر طبق گزارش فوربس، ایلان ماسک که یک شبکه به ارزش 169.8 میلیارد دلاری دارد در یک خانه اجاره ای از پیش ساخته و تا شونده که توسط شرکت Boxabl ساخته شده زندگی میکند. این خانه به مبلغ $50,000 دلار، شامل یک اتاق بزرگ که خود شامل قسمت های خواب ، آشپزخانه و یک سرویس بهداشتی است. بر خلاف بقیه میلیونر های دیگر که در  عمارت های مجلل خود زندگی میکنند ، ایلان ماسک در یک خانه قابل انتقال در ابعاد 20×20 فوت زندگی میکند.

ایلان ماسک کجا زندگی میکند

 

ایلان ماسک در توییتر خود گفته: زندگی کردن در اینجا به نوعی عالی است.

ایلان ماسک  برنامه فروش املاک و دارایی های خود را در رابطه با انتقادات در مورد ثروت عظیم خود اجرا کرد. او تا به الان به قول خود به خوبی عمل کرده و 6تا از 7 خانه خود را فروخته است. او در ماه اخیر در توییتر گفته است که اگر خانه اخری که در Bay است را بفروشم خانه دیگر افرادی مانند ما را نخواهد دید مگر اینکه توسط یک خانواده بزرگ خریده شود که این شاید یک روزی اتفاق بیافتد.

چند روز بعد او تایید کردکه اخرین خانه اش را بفروش گذاشته است و گفت که ” می خواهم اخرین خانه ام را نیز بفروش برسانم، فقط باید یک خانواده بزرگ  آن را بخرد، آنجا یک محل خاص است.”

ملک 47 هکتاری او در Hillsborough کالیفرنیا قرار دارد. عمارت ” بالای 100 سال” که اسم یکی دیگر از دارایی های او بود یک خانه 1486 متری که شامل 9 اتاق و ده سرویس بهداشتی است. آن اخرین ملکی بود که ایلان ماسک صاحبش بود. او این عمارت را با قیمت $37.5 میلیون دلار در بازار به بفروش گذاشته است. او این خانه را به قیمت  $23.4 میلیون دلار در سال 2017 خریده بود.

ایلان ماسک کجا زندگی میکند

 

ایلان ماسک در سال گذشته تمام ملک های خود، در لوس انجلس را بفروش رساند که اغلب با سود کمی نیز همره بودند.  او اولین عمارت خود واقع در Chalon Road را که در سال 2012 به قیمت 17 میلیون دلار خریده بود را  در سال 2020 به قیمت 29 میلیون دلار به فروش رساند.

در ماه اکتبر خانه ویلایی دیگر خود به متراژ 250 متر مربع که پیش تر متعلق به Willy Wonka بود را به قیمت 7 میلیون دلار به فروش رساند. او این خانه را به قیمت 6.75 میلیون دلار خریده بود. شرط او برای خانه این بود که ” این خانه نباید تخریب شود.”

 در ماه دسامبر او املاک four Bel Air را به مبلغ کل 61.89 میلیون دلار فروخت و این در حالی بود که او به صورت کلی مبلغ 55 میلیون دلار را بر روی این ملک ها صرف کرده بود.
به صورت کلی ماسک حدود 19 میلیون دلار سود در سال گذشته از طریق فروش6  ملک خود به دست آورد.
فروش املاک ماسک بعد از نبرد او با ایلات کالیفرنیا شروع شد. این میلیاردر از محدودیت های مربوط به کرونا انتقاد کرد. برخی خبرگذاری ها گفتند: ایلان ماسک خطاب به مقامات کالیفرنیا اعلام کرد که در صورت عدم بازگشایی کارخانه این شرکت در ورمونت کالیفرنیا مقر این شرکت را به ایالت دیگری منتقل می‌کند. به نظر اعمال قوانین و محدودیت‌های سفت و سخت در ایالت کالیفرنیا در پی شیوع ویروس کرونا، ایلان ماسک را کلافه کرده و احتمالا وی را به اتخاذ تصمیماتی غیرمنتظره سوق خواهد داد.
او در اوایل دسامبر 2020 اعلام کرد که در حال نقل مکان به تگزاس است. همچنین کارخانه جدید تسلا و اسپیس ایکس نیز در انجا قرار دارند.
البته همچنان مشخص نیست که ایلان ماسک در Austin خانه دیگری را نیز اجاره کرده است یا نه. همچنین مشخص نیست که او در کنار دوست خود گریمز که او نیز در Austin زندگی میکند میماند یا خیر. ایلان ماسک و گریمز صاحب یک فرزند به نام X AE A-XII هستند. ماسک از همسر اول خود پنج فرزند دیگر نیز دارد اما مشخص نیست که آنها در کجا زندگی میکنند.
ایلان ماسک کجا زندگی میکند

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *