التون جانآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

التون جان پلی لیست همه آهنگ ها

التون جان پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های التون جان

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های التون جان برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های التون جان را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

التون جان پلی لیست همه آهنگ ها

توضیحاتی درباره التون جان و آثارش :

التون جان پس ازجدا شدن والدینش از یکدیگر توسط مادر و مـادر بـزرگـش پرورش یافت. وی نوازندگی پیانو را از سن ۴ سـالـگی آغاز کرد. در سن ۱۱ سالگی موفق به دریافت بورسیه تحصیلی در رشته موسیقی رویال آکادمی گردید. اما ۶ سال بعد آکادمی را ترک کرد. در سال ۱۹۶۰ بــهــمراه
چـنـد تن دیگر گروه موسیقیCOVVETTES را تشکیل داد که بعـدهـا به BLUESOLOGY تغـیـیر نـام داد. التون در سال ۱۹۶۶ از گـروه جـدا گشــت. پس از آن به شرکت LIBERTY RECORDS پـیـوسـت و بـــرای تـــــرانه هـــایی که BERNIE TAUPIN می سرود آهنگ می ساخت. پس از ۶ ماه التون جـان نـامش را کـه پیـــشتر رجینالد کنت بود به التون جان تـغـییر داد. وی نام خـود را از اســــامی اعــــضـــای گــــروه
پیشینش بنامهای LONG JOHN BALDRY و ELTON DEAN اقتباس کرده است. همکاری وی با برنی همچنان ادامه یافت تا آنکه در سال ۱۹۷۰ آلبوم وی بنام خودش یعنی ELTON JOHN منتشر گردید که سبب شهرت وی شد.
 دانستنیهای جالب در باره التون جان:
الـتون جان در سال ۱۹۹۷ از سوی ملکه الیزابت دوم به مقام شوالیه نائل گردید.
الـتـون جـان پـدر خوانده SEAN LENNON و همچنین دو پسر دیوید بکام بنامهای بروکلین و رومئو نیز میباشد.
وی رییس باشگاه فوتبال WATFORD FC میباشد.
التون جـان پـس از فـوت دوسـتـانـش همـچـون فــــردی مـرکوری (خـوانــــنده گروه کوئین) در جمع آوری اعانه برای بـیـماران مبـتـلا بـه ایدز فـعـالــیت گسترده ای را آغاز کرده است. وی &#۰۳۹;موسسه ایدز التون جان&#۰۳۹; را در سال ۱۹۹۲ بــه مـنـظور کـمک به پیشگیری بیماری ایدز و همچنین برطرف سـاخـتـن تبـعیــضات و تعصبات نسبت به مبتلایان به این بیـمـاری بنـیـان نـهــاد. التون جان خود نیز تا کنون میلونها دلار در این راستا کمک مالی اهدا کرده است.
التون جان ترانه CANDLE IN THE WIND (شمعی در باد) را بمناسبت در گذشت پرنسس دایانا اجرا کرد. این ترانه به پرفروش ترین تک ترانه تاریخ بدل گشت بطوری که ۳۰ میلیون کپی از آن در سراسر جهان بفروش رفت.
التون جان در لندن، آتلانتا، نیس فرانسه و ونیز ایتالیا صاحب منزل شخصی میباشد. خانه التون جان را میتوانیداینجا مشاهده کنید.
التون جان صاحب کلکسیونی از عینک میباشد تعداد عینکهای وی به ۴۰۰۰ عدد میرسد.
به گفته خود التون جان وی همیشه از عزت نفس پایین رنج میبرده است.
التون جان در سال ۱۹۹۰ به مصرف الکل و کوکائین اعتیاد داشت که با مشقت فراوان موفق به ترک آنها گشت.
التون جان دارای ۲۲ سگ میباشد. التون جان پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های التون جان

پل مک کارتنی پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *