الویس پررسلیآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

الویس پرسلی پلی لیست همه آهنگ ها

الویس پرسلی پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های الویس پرسلی

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های الویس پرسلی برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های الویس پرسلی را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

الویس پرسلی پلی لیست همه آهنگ ها

 توضیحاتی درباره الویس پرسلی و آثارش :

لویس آرون پرسلی (به انگلیسی: Elvis Aaron Presley) ‏ (۱۹۳۵–۱۹۷۷) مشهور به الویس پریسلی خواننده و هنرپیشه آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکا در قرن ۲۰ است. او در دوران شکوفا شدن موسیقی سبک راک اند رول به ویژه در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰ به چنان شهرتی رسید که او را به «سلطان راک اند رول» ملقب کردند.

الویس از سال ۱۹۵۶ به بعد با اجرای ۴۵ ترانه که از هرکدام از آنها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و با بازی در ۳۳ فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها موفقیت اقتصادی رکوردشکنی را کسب کرد و مرگ او در سن ۴۲ سالگی به محبوبیت وی در بین هوادارانش و به فروش موفق کارهای او خاتمه نبخشید. بعد از مرگش فروش آثارش رو به فزونی گذاشت و حتی بازدید از آرامگاه او جزو یکی از نمادهای صنعت گردشگری آمریکا به‌شمار می‌رود.

او همچنین با فروش بین ۶۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد نسخه از آثار در کنار گروه بیتلز و مایکل جکسون از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین خواننده‌های تاریخ است. جان لنون، عضو اصلی بیتلز دربارهٔ الویس گفت: «قبل از الویس هیچ چیز نبود». الویس پرسلی در ۸ ژانویه ۱۹۳۵ در خانهٔ دوخوابه‌ای در توپِلو در ایالت می‌سی‌سی‌پی زاده شد. او پسر ورنون الویس پرسلی و گلادیس لاو اسمیت بود و برادر دوقلوی او جس گارون در هنگام تولد از دنیا رفت.آرشیو بهترین آهنگ های الویس پرسلی

خانواده او در سال ۱۹۴۹ (هنگامی که او ۱۴ سال داشت) از توپِلو نقل مکان کرده و به مِمفیس در ایالت تنسی رفتند؛ جایی که پرسلی جوان برای تحصیل به دبیرستان «اِل. سی هیومز» L.C. Humes رفته و در سال ۱۹۵۱ درسش تمام شد. در تابستان آن سال وقتی او برای ضبط یک ترانه شخصی به نام «شادمانی من» (My Happiness) به همراه ترانه «اینجاست که اندوهت آغاز می‌شود» (That’s When Your Heartaches Begin) به‌عنوان هدیه‌ای برای مادرش به شرکت سان رکوردز رفته بود مورد توجه رئیس آنجا قرار گرفت.

پرسلی یک سال پس از آن، نخستین ضبط موسیقی خود را در این شرکت به انجام رساند و سرهنگ تام پارکر که مدیریت کارهای او را در این مدت برعهده گرفته بود برنامه حضور او در صحنه را سازماندهی کرد. در سال ۱۹۵۵ شرکت آرسی‌اِی ویکتور (RCA Victor) قرارداد ضبط موسیقی او را از فیلیپس خریداری کرد و در سال ۱۹۵۶ و پس از اجرای ترانه «هتل دل‌شکستگان» الویس پرسلی از لحاظ فروش کارهایش و بازی در برنامه‌های تلویزیونی به موفق‌ترین هنرمند تبدیل شد. نخستین فیلم سینمایی او به نام «به ملاطفت دوستم بدار» نیز در همان سال بر پرده سینماها قرار گرفت.

الویس پرسلی پلی لیست همه آهنگ ها

فرانک سیناترا پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *