رپورتاژ آگهی

انواع و نحوه دریافت یا اخذ ویزای استرالیا

اخذ ویزای استرالیا در اصفهان

استرالیا یکی از کشورهای پیشرو در زمینه پذیرش مهاجران است و این امر باعث شده تا بسیاری از افراد متمایل به مهاجرت به این کشور شوند. یکی از اصلی‌ترین دلایل مربوط به مهاجرت به استرالیا، بالاترین سطح کیفیت زندگی است. استرالیا یک کشور پیشرفته با زیرساخت‌های عالی و سیستم بهداشت و آموزش فوق‌العاده است.

با اخذ ویزای استرالیا در معرض فرصت‌های شغلی مناسب و درآمد بالا قرار می‌گیرید و می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی فراوان و امکانات گردشگری این کشور نیز استفاده کنید. اگر به دنبال اخذ اقامت دائم استرالیا در اصفهان هستید می‌توانید از خدمات مشاوره و اقامت دائم و بین الملل توسط ویزایکصد بهره‌مند شوید. استرالیا انواع مختلفی از ویزا را ارائه می‌‌دهد که در گام اول باید برای اخذ ویزای استرالیا مطابق اهداف و شرایط خود اقدام کنید.

انواع ویزای استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیری است که قوانینی انعطاف پذیر برای مهاجران در نظر می‌گیرد. از طرفی با توجه به اوضاع اقتصادی، شغلی، آموزشی، بهداشتی و ثبات سیاسی یکی از بهترین مقاصد دنیا برای مهاجرت در حال حاضر استرالیاست. بنابراین منطقی است که انواع ویزای ایتالیا را بشناسیم و سپس به دنبال اخذ اقامت دائم استرالیا در اصفهان باشیم.

ویزای کاری

برای اخذ ویزای کار استرالیا در اصفهان باید دارای مهارت یا شغلی باشید که حداکثر امتیازات لازم را کسب کنید. اگرچه اخذ ویزای استرالیا در حوزه کاری و مهارتی دشوار نیست، اما قوانین و ضوابطی هم وجود دارد که باید طبق آن عمل کنید تا به عنوان یک نیروی کار برای زندگی و اقامت راهی این کشور شوید. معمولا برای دریافت ویزای کاری استرالیا، افراد باید ابتدا توسط یک کارفرما استرالیایی مورد استخدام قرار گیرند. سپس کارفرما درخواست اعضای تیم خود را به دولت استرالیا ارسال می‌کند و این درخواست باید توسط ماموران مهاجرت استرالیا تأیید شود.

برای درخواست این نوع ویزا، شخص باید معمولاً مستنداتی مانند رزومه، مدارک تحصیلی، شواهد تجربی و مدرک زبان انگلیسی را ارائه دهد. همچنین بعضی از حرفه‌ها نیاز به گواهینامه‌های مخصوص دارند. به طور کلی برای اخذ ویزای کاری استرالیا باید حداقل 65 امتیاز خالص در سیستم امتیاز بندی استرالیا را کسب کنید. از مزایای ویزای کاری استرالیا می‌توان به فرصت کاری در یکی از کشورهای پیشرفته جهان، دریافت حقوق مناسب و شان اجتماعی و قابلیت دریافت مجوز اقامت دائم اشاره کرد.

اقدام برای دریافت ویزای استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا بیشترین تعداد متقاضی برای مهاجرت به این کشور پس از ویزای کاری را داراست. اگر به اخذ ویزای تحصیلی استرالیا در اصفهان فکر می‌کنید و در نظر دارید که در یکی از دانشگاه‌های این کشور مشغول به تحصیل شوید و نیم نگاهی هم به اخذ اقامت دارید، توصیه می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره و اقامت دائم و بین الملل توسط ویزایکصد استفاده کنید، زیرا نوع هدف گذاری شما برای آینده بسیار مهم است. شما باید رشته‌ای را انتخاب کنید که پس از فارغ التحصیلی بازار کار خوبی در استرالیا داشته باشد تا بتوانید با جذب و استخدام، موفق به اخذ اقامت دائم استرالیا در اصفهان شوید. با اخذ ویزای تحصیلی استرالیا تا ۵ سال اجازه تحصیل و کار در این کشور را خواهید داشت و پس از این مدت می‌توانید برای اقامت دائم اقدام کنید. نکته جالب توجه اینکه شما با اخذ ویزای استرالیا از نوع تحصیلی اجازه دارید که خانواده خود را نیز به کشور محل تحصیل ببرید و آن‌ها هم اجازه کار و آموزش خواهند داشت. از مهم‌ترین شرایط دریافت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا تمکن مالی، تسلط به زبان انگلیسی و داشتن سن مناسب است. برای مقطع کارشناسی باید کمتر از 22 سال سن داشته باشید، برای مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 35 سال و برای مقطع دکتری نباید بیشتر از 40 سال سن داشته باشید.

ویزای توریستی

اخذ ویزای استرالیا از نوع توریستی به این معناست که شما می‌توانید برای گردش در این کشور، دیدار با دوستان و شرکت در همایس‌ها و سمینارها وارد این کشور شوید و بین ۳ تا ۱۲ ماه فرصت دارید که در این کشور اقامت کنید. مدت زمان اقامت در این نوع ویزا به نحوه درخواست گردشگر و اهداف او از سفر بستگی دارد.

اگرچه معمولا انتظار می‌رود هدف از سفرهای توریستی دیدار با دوستان و بازدید از جاذبه‌های گردشگری استرالیا باشد، اما اگر شما قصد تحصیل، کار یا تجارت در استرالیا را دارید، بهتر است یک سفر به این کشور داشته باشید تا دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و طرف‌های معاملات تجاری خود را از نزدیک ببینید و سپس برای دریافت انواع ویزا اقدام کنید.

ویزای ۱۸۸ یا کارآفرینی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ید طولایی در تجارت دارید، آماده سرمایه گذاری هستید و قصد دارید کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید می‌توانید برای اخذ ویزای استرالیا در اصفهان از نوع کارآفرینی اقدام کنید. برای دریافت این نوع ویزا باید طرح تجاری یا بیزنس پلن خود را تهیه کنید و برای مقامات استرالیایی بفرستید، چنانچه طرح مورد پذیرش واقع شود برای شما دعوتنامه ارسال خواهد شد. برای اینکه شانس طرح و ایده تجاری خود برای پذیرش را بالا ببرید می‌توانید از خدمات مشاوره و اقامت دائم و بین الملل توسط ویزایکصد بهره بگیرید.

شرایط اخذ ویزای استرالیا در اصفهان

ویزای سرمایه گذاری

اقتصاد پویای استرالیا سرمایه‌گذاران سراسر جهان را به سمت خود می‌خواند. برای اخذ ویزای استرالیا از نوع سرمایه گذاری باید یک کسب و کار قانونی در ایران داشته باشید که سود و آورده مالی آن متناسب با قوانین استرالیا باشد. در واقع برای اخذ این نوع ویزا هم شما باید در سیستم امتیاز بندی شرکت کنید و بتوانید حد نصاب مورد نظر را کسب کنید. برای دریافت این ویزا باید حداقل ۴تا ۵ میلیارد موجودی در حسابتان داشته باشید.

سخن پایانی

برای اخذ ویزای استرالیا باید شرایط سنی مناسب داشته باشید، از تمکن مالی کافی برای اقامت در این کشور برخوردار باشید، مدارک را تکمیل کنید و درخواست خود را حرفه‌ای ارسال کنید. برای اینکه پروسه اخذ ویزای استرالیا را تسریع ببخشید، خدمات مشاوره و اقامت دائم و بین الملل توسط ویزایکصد را دریافت کنید. کارشناسان مهاجرتی مجرب می‌توانند کاری کنند که خیلی زود رویای مهاجرت را به واقعیت تبدیل کنید و از سطح کیفی زندگی خود را ارتقا ببخشید.

Reza Magh

رضا از زمانی که با کامپیوتر و اینترنت آشنا شده است شیفته ی این دنیا است ، علاقه زیادی به بحث های علمی و بحث آزاد در مورد مسایل اجتماعی ، فرهنگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *