مازیار فلاحیآهنگ ایرانیآهنگ فارسیموسیقی

دانلود آهنگ مازیار فلاحی لیلا

دانلود آهنگ مازیار فلاحی لیلا

در این پست از سایت مثبت آهنگ لیلا از گروه سون ارایه شده است.

در ادامه مطلب دانلود آهنگ ، پخش آنلاین و متن این آهنگ جذاب برای شما کاربران عزیز فراهم شده است، امیدواریم لذت کافری را ببرید.

Mazyar Fallahi – Leyla

دانلود آهنگ مازیار فلاحی لیلا

پخش آنلاین آهنگ :

دانلود آهنگ:

دانلود آهنگ کیفیت عالی |3 مگابایت

متن آهنگ:

این نامه رو لیلا فقط بخونه
 فقط می خوام که حالم رو بدونه
کلاغ ها اطراف من رو گرفتن
 از دور مزرعه هنوز نرفتن
لیلا دارن نقل و نبات می پاشن

دانلود آهنگ مازیار فلاحی لیلا

 تا عشق و خون دو باره هم صداشن
لیلا چقدر دلم برات تنگ شده
 نیستی ببینی که سرت جنگ شده
نیستی ولی همیشه هم صدایی
 لیلای من دریای من کجایی

بیوگرافی مازیار فلاحی

مازیار فلاحی 26 مهر 1353 در تهران متولد شد ، او خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرا میباشد. فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است همزمان با دانشگاه از سال 73 تا 75 دوره های کارگردانی هم شرکت کرده و با رتبه عالی فارغ التحصیل شده است و یک فیلم کوتاه نیز ساخته است. همچنین مازیار فلاحی پرسپولیسی است و مدتی از در ورزش سپک تاکرا نیز فعال است. مازیار فلاحی با عسل قربانی ازدواج کرده است؛ نتیجه این ازدواج دختری بنام باران است، همچنین این زوج در تابستان 93 سرپرستی پسر بچه ای بنام محمدحسام را نیز برعهده گرفتند. فلاحی به طور حرفه ای نوازندگی گیتار را از سال 1368 آغاز کرد.

در سال 1371 در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و همزمان در مرکز آموزشهای هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال 1374 به پایان رساند. فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی او است. پس از آن در سال 1376 مجموعه داستانهای کوتاهش را با نام ” کلاغ – پاییزکودکی ” منتشر کرد. از جمله کارهای وی می توان به:ساخت موسیقی متن، ترانه ها وخوانندگی فیلمهای دو راه حل برای یک مسئله (به سفارش یونیسف)، مدرسه ای برای دیگران، نبش قلب، ققنوس (تلویزیون)، تیتراژ سریال لحظه دیدار (شبکه جام جم)، فیلمهای به دنبال خوشبختی ، دلواپسی، بی ستاره، سر سپرده، تیتراژ فیلم سینمایی دختران، سریال قلب یخی، فیلم سینمایی پروانگی اشاره کرد. آلبوم ” قلب یخی ” اولین آلبوم رسمی موسیقی او است.

دانلود آهنگ مازیار فلاحی لحظه ها همه اهنکهای مازیار فلاحی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *