محمد اصفهانیآهنگ ایرانیآهنگ فارسیموسیقی

دانلود آهنگ محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

دانلود آهنگ محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

در این پست از سایت مثبت آهنگ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی ارایه شده است.

در ادامه مطلب دانلود آهنگ ، پخش آنلاین و متن آهنگ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی را دنبال کنید.

Mohammad Esfahani – “Armaghane Tariki

دانلود آهنگ محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

پخش آنلاین آهنگ :

دانلود آهنگ:

دانلود آهنگ کیفیت عالی |3 مگابایت

متن آهنگ:

چه در دل من،چه در سر تو
من از تو رسیدم،به باور تو
تو بودی و،من به گریه نشستم
برابر تو، به خاطر تو
به گریه نشستم ، بگو چه کنم
با تو شوری در جان
بی تو جانی ویران
از این زخم پنهان،میمیرم
نامت در من باران
یادت در دل طوفان
با تو امشب پایان می گیرم

دانلود آهنگ محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

نه بی تو سکوت
نه بی تو سخن
به یاد تو بودم
به یاد تو من
ببین غم تو
رسیده به جانا
دویده به تن
ببین غم تو
رسیده به جانم
بگو چه کنم
با تو شوری در جان
بی تو جانی ویران
از این زخم پنهان می میرم،می میرم

بیوگرافی محمد اصفهانی

محمد اصفهانی در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه‌سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد. دکتر محمد اصفهانی به عنوان بهترین خواننده پاپ دهه ۸۰ از سوی مجله ترانه‌ماه، نشریه موسیقی پاپ ایران و به عنوان بهترین خواننده تیتراژ سال ۹۱ از طرف موسیقی ما به خاطر تیتراژ سریال یه تیکه زمین انتخاب شد. در سحرگاه روز 14 تير ماه سال 1345 همزمان با ميلاد پيامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حوالي اذان صبح، محمد مهدي واعظ اصفهاني در خيابان 17 شهريور ( ميدان شهدا ) تهران به دنيا آمد. پدر محمد اصفهانی اهل اصفهان بودند و مادر ايشان متولد تهران هستند اما بواسطه ايشان هم اصليت اصفهاني دارند. محمد اصفهانی از نوادگان وحيد دستگردي (شاعر معروف)، تك فرزند خانواده و متاهل هستند. محمد اصفهانی با رتبه 176 كنكور در رشته پزشكي در تهران مشغول تحصيل شدند و سر انجام در سال 1376 فارغ التحصيل در رشته دكتراي پزشكي در طب عمومي شدند.

محمد جوان بواسطه دايي خود كه اهل هنر و از علاقه مندان سرسخت موسيقي است به آقاي شجريان معرفي شدند و ايشان گفتند كه صداي شما به درد آواز مي خورد. بعدها با آقاي فريدون شهبازيان آشنا شدند و ايشان محمد اصفهاني را به سمت موسيقي پاپ سوق دادند. محمد اصفهانی با بهره‌مندی از مکتب محمدرضا شجریان و علی جهاندار موسیقی ایرانی آموخت. محمد اصفهانی در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد که از شبکه ۱ پخش شد، سپس از اساتیدی چون همایون خرم، فریدون شهبازیان و بابک بیات در زمینه تصنیف‌خوانی، ترانه و زیبایی‌شناسی در الحان موسیقی ملی ایران بهره‌برد.

دانلود آهنگ محمد اصفهانی مرو ای دوست همه آهنگهای محمد اصفهانی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *