یوسف زمانیآهنگ ایرانیآهنگ فارسیموسیقی

دانلود آهنگ یوسف روز عشق

دانلود آهنگ یوسف روز عشق

آهنگ روز عشق اثر یوسف زمانی را در سایت مثبت گوش داده و لذت ببرید.

Yousef Zamani | Rooze Eshgh

دانلود آهنگ یوسف روز عشق

پخش آنلاین آهنگ :

دانلود آهنگ:

دانلود آهنگ کیفیت عالی |3 مگابایت

متن آهنگ:

من با تو عاشق بودنو زود یاد گرفتم
 آخه دل تو مثله قلب آدما نیست
امروزی که اسمش روشه و روز عشقه
 کسی به اندازه تو واسم عزیز نیست

دانلود آهنگ یوسف روز عشق

تو نفسام عطر تورو احساس کردم
 من واسه تو از زندگیم نفس میگیرم
چه بهونه ی قشنگی داره دنیا
 من واسه هر روز دیدنت کادو می گیرم

بیوگرافی یوسف زمانی

یوسف زمانی خواننده پاپ در تاریخ ۱۴ تیر سال ۷۱ در تهران به دنیا آمد. این خواننده جوان از هنگام وارد شدن به دنیای موسیقی و پخش اولین آهنگ خود زمانی نگذشت تا به چهره ایی دوست داشتنی بین دوره ای هایش تبدیل شود.یوسف زمانی هنگام ورودش به کار موسیقی با مخالفت بسیاری از طرف خانواده خود مواجه شد. وسف زمانی گفته که در رشته مدیریت بازرگانی در یک دانشگاه دولتی تراز بالا قبول شده بود ولی به علت دوست داشتن بی حدش نسبت به موسیقی در این رشته ادامه تحصیل نداد و در به جای آن در رشته استودیو به تحصیل پرداخت. یوسف زمانی می گوید که خانواده اش تا زمان طولانی با خوانندگی یوسف مخالفت می کردند تا این که یک برنامه تلویزیونی از او در دوران سربازی اش در تلویزیون پخش میشود و پس از پخش این برنامه خانواده اش دیگر مخالفتی با خوانندگی او نکردند.

یوسف زمانی خیلی اهل شوخی است و با نزدیکانش شوخی می کند. او می گوید: من بسیار اهل شوخی هستم چون همیشه در این دنیایی که عمر انسانها به هیچ چیز وصل نیست، دوست دارم حداقل خودم و مخاطبانم را به یک خنده ی دورهمی دعوت کنم.یوسف زمانی، در مورد اخلاق خود را چنین می گوید: من آدم خونسردی هستم و اغلب دیر عصبانی میشوم و یکی از مشکلاتم اینست که وقتی از کوره در میروم به سختی میتوانم خودم را کنترل کنم که این مسأله مرا اذیت می کند و امیدوارم که بتوانم خودم را کنترل کنم.یوسف زمانی درباره ی ترانه سرایی اش می گوید: من همه ترانه هایم را خودم نوشتم و فکر می کنم که هیچ کس به جز خودم نتواند برای تن صدایم ترانه بنویسد و یا هنوز کسی را که مانند من، ترانه بنویسد را پیدا نکرده ام.اولین قطعه موسیقی یوسف زمانی در تاریخ ۱ مهر سال ۹۵ به نام زخم عاشقی منتشر گردید و دقت خیلی از مخاطبان موسیقی بعد از انتشار همین قطعه به او و صدای گرمش جلب گردید.

دانلود اهنگ یوسف زمانی شیک همه آهنگهای یوسف زمانی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *