پلی لیستآرون افشار

پلی لیست اهنگ های ارون افشار

پلی لیست اهنگ های ارون افشار

پلی لیست اهنگ های ارون افشار

 

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های ارون افشار آمده است. در ادامه مطلب لیست اهنگها و بیوگرافی مختصر آرون افشار برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

لیست اهنگهای ارون افشار :

خنده هاتو قربون

کجایی

یار قدیمی

زلزله

دلشوره

شب رویایی

رفتم که رفتم

ای ساحل آرامش

گیسو پریشان

پلی لیست اهنگ های ارون افشار

طبیب ماهر

جانم باش

چال گونه

ترکم کردی

عاشق کش

پناه عاشقان

مادر

پدر

خط و نشان

بیوگرافی آرون افشار

خواننده ایرانی متولد 1 تیر 1377 اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده است. آرون افشار از جمله خواننده های خوش صدا می باشد که طرفداران زیادی را در میان قشر جوان و نوجوان کشورمان دارد. آرون افشار در اجرای آهنگ هایش سبک خاصی دارد.

آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقمند بوده و ساز تخصصی او گیتار می باشد. آرون افشار از ۷ یا ۸ سالگی کار با گیتار و فراگیری موسیقی را شروع کرد. در کنار ساز گیتار به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخت اما ساز اصلی او گیتار است. آرون افشار یک برادر کوچک تر که متولد سال ۹۰ است دارد و برادر اون نیز مانند خودش در راه موسیقی گام نهاده و در حال یادگیری ساز و موسیقی می باشد.

آرون افشار بطور جدی از سال ۹۶ وارد عرصه موسیقی شد. آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تاکنون موفق به انتشار آهنگ هایی شده است که در میان آن ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

همه آهنگهای آرون افشار پلی لیست همه آهنگ های ارمین زارعی

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *