بهنام صفویپلی لیست

پلی لیست برترین آهنگ های بهنام صفوی

پلی لیست برترین آهنگ های بهنام صفوی ، دانلود گلچین اهنگهای بهنام صفوی یکجا

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای بهنام صفوی آمده است. در ادامه مطلب لیست اهنگها و بیوگرافی مختصر بهنام صفوی برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

پلی لیست برترین آهنگ های بهنام صفوی

 

 

لیست اهنگهای بهنام صفوی:

 

چند بار عاشق شدی

احساس عجیب

عشق من باش

معجزه

پلی لیست برترین آهنگ های بهنام صفوی

تمنا

آرامش

دل خسته

فوق العاده

ای جان

دانلود گلچین اهنگهای بهنام صفوی یکجا

بیوگرافی بهنام صفوی:

ید بهنام صفوی (۱۵ تیر ۱۳۶۲ – ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده پاپ اهل ایران بود. بهنام صفوی اصالتاً جنوبی است. بعد از آن در دانشگاه نجف‌آباد در اصفهان قبول شد و تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی ارشد رشتهٔ مهندسی عمران ادامه داد و بعد از تحصیلش در اصفهان به تهران آمد و تا سال ۱۳۹۷ در تهران ساکن بود.

بهنام صفوی در اسفند ۱۳۹۰ با هدی خادمی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری به نام سام بود.نخستین آلبوم رسمی‌اش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانهٔ بازار کرد. برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی و خارجی از فعالیت‌های بهنام صفوی بود. وی در سال ۱۳۸۵ قطعهٔ «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش «عشق من باش» شد.

وی بعد از ۲۷ روز بستری شدن در این بیمارستان، سرانجام در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و پس از تحمل ۶ سال بیماری در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت. روحش شاد.

همه آهنگ های بهنام صفوی پلی لیست بهترین آهنگ های بابک مافی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *