پلی لیستراغب

پلی لیست بهترین آهنگ های راغب

پلی لیست بهترین آهنگ های راغب ، دانلود آرشیو همه آهنگ های حامد همایون

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای راغب آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های راغب به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است. در پلی لیست بهترین آهنگ های راغب شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست بهترین آهنگ های راغب

 

لیست اهنگهای حامد راغب :

 

صدای باران

آواره

آه باران

پدر

دیوانگی

بهار

هوای عشق

بی احتیاط

بیچاره فرهاد

روزای خوب

جذاب

دانلود آرشیو همه آهنگ های حامد همایون

بیوگرافی راغب:

مصطفی راغب ( با نام هنری راغب) در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است،وی بزرگ شده شهر تاریخی یزد خواننده جوان و خوش صدای پاپ ایرانی می باشد.

از ۶ سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنرشد. راغب در ابتدا با قرائت کلام وحی و با توجه به تسلط بر مقام های موسیقی عرب و ایرانی توانست ضمن کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید.

این خواننده جوان که خود مدرس آواز ایرانی می باشد.فعالیت رسمی خوانندگی خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده وی تاکنون آهنگ هایی مانند،همینه عشق، چشم های تو، صدای باران، نرو، شب یلدا و… را منتشر کرده است. آثار راغب با همکاری هنرمندانی چون علی قمصری، فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکائی، بابک بابائی و… تولید شده است.

پلی لیست بهترین آهنگ های رامین بی باک

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *