پلی لیستمحمد اصفهانی

پلی لیست همه آهنگ های محمد اصفهانی

پلی لیست همه آهنگ های محمد اصفهانی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های محمد اصفهانی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های محمد اصفهانی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های محمد اصفهانی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای محمد اصفهانی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های محمد اصفهانی

بیوگرافی محمد اصفهانی :

محمد اصفهانی در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه‌سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد. دکتر محمد اصفهانی به عنوان بهترین خواننده پاپ دهه ۸۰ از سوی مجله ترانه‌ماه، نشریه موسیقی پاپ ایران و به عنوان بهترین خواننده تیتراژ سال ۹۱ از طرف موسیقی ما به خاطر تیتراژ سریال یه تیکه زمین انتخاب شد.

در سحرگاه روز ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۴۵ همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حوالی اذان صبح، محمد مهدی واعظ اصفهانی در خیابان ۱۷ شهریور ( میدان شهدا ) تهران به دنیا آمد. پدر محمد اصفهانی اهل اصفهان بودند و مادر ایشان متولد تهران هستند اما بواسطه ایشان هم اصلیت اصفهانی دارند.

محمد اصفهانی از نوادگان وحید دستگردی (شاعر معروف)، تک فرزند خانواده و متاهل هستند. محمد اصفهانی با رتبه ۱۷۶ کنکور در رشته پزشکی در تهران مشغول تحصیل شدند و سر انجام در سال ۱۳۷۶ فارغ التحصیل در رشته دکترای پزشکی در طب عمومی شدند. محمد جوان بواسطه دایی خود که اهل هنر و از علاقه مندان سرسخت موسیقی است به آقای شجریان معرفی شدند و ایشان گفتند که صدای شما به درد آواز می خورد.

بعدها با آقای فریدون شهبازیان آشنا شدند و ایشان محمد اصفهانی را به سمت موسیقی پاپ سوق دادند. محمد اصفهانی با بهره‌مندی از مکتب محمدرضا شجریان و علی جهاندار موسیقی ایرانی آموخت. محمد اصفهانی در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد که از شبکه ۱ پخش شد، سپس از اساتیدی چون همایون خرم، فریدون شهبازیان و بابک بیات در زمینه تصنیف‌خوانی، ترانه و زیبایی‌شناسی در الحان موسیقی ملی ایران بهره‌برد.

دانلود آرشیو همه آهنگ های محمد اصفهانی

پلی لیست همه آهنگ های محمد معتمدی همه آهنگهای محمد اصفهانی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *