پلی لیستمسعود صادقلو

پلی لیست همه آهنگ های مسعود صادقلو

پلی لیست همه آهنگ های مسعود صادقلو ، دانلود آرشیو همه آهنگ های مسعود صادقلو

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های مسعود صادقلو آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های مسعود صادقلو به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای مسعود صادقلو شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های مسعود صادقلو

بیوگرافی مسعود صادقلو :

مسعود صادقلو در 19 فروردین 1365 در تهران و در خانواده ای متوسط متولد شد. صادقلو خواننده جوان در سال 95 به خوبی شناخته شد؛ وی با اجرای چند آهنگ توانست به خوبی شنیده شود به طوری که این مسئله را می توان از صفحه اینستاگرام او مشاهده نمود.

علاقه اش به موسیقی از دوران کودکی آغاز شد.

بصورت جدی موسیقی از نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد سپس با حضور در کلاس های آواز کلاسیک محمدرضا صادقی خط مشی مشخصی به فعالیت خود از سال 95 داد.

اولین بار صدایش با آهنگ هوس باز شنیده شده، سپس با قطعه های آخر شب، دیونه بازی، زیر بارونا برقص و نیمه گمشده به شهرت رسید

او در سبک پاپ با نوع لحن و اجرایش او را شاخص و موفق کرد.آقای خواننده در دوران نوجوانی و جوانی ورزشکار حرفه ای بود، او نزدیک 8 سال در کشتی فعالیت جدی داشت اما با ادامه فعالیت در موسیقی این رشته را کنار گذاشت.

بنده آدم تنبلی هستم و برخی از کارها را نمی توانم به تنهایی انجام بدم.

برای همین از دوست های نزدیکم کمک می گیرم، با تیم حرفه ای همکاری می کنم که مسعود جهانی ، رضا شیری و مهدی آذر اعضای این همکارانم هستند.

قلبا دوست دارم فعالیتم مجاز باشد، بدم نمیاد راحت بشم ولی به درد من نمی خورد

من در حال حاضر ممنوع الفعالیت هستم و به این دلیل می گم به درد من نمیخورد که می تونم الان پول در بیاروم و اگر برای 3 سال منتظر جواز باشم دیگه از دوران hit دور می شوم.

کما اینکه بعد از مجاز بودن باید از برخی همکاری ها منع بشیم، هر جایی نتونیم بریم و شعر و ملودی به هرکسی نتوانیم بفروشیم که من دوست ندارم.

دانلود آرشیو همه آهنگ های مسعود صادقلو

پلی لیست همه آهنگ های مسیح همه آهنگ های مسعود صادقلو

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *