پلی لیستهوروش بند

پلی لیست همه آهنگ های هوروش بند

پلی لیست همه آهنگ های هوروش بند ، دانلود آرشیو همه آهنگ های هوروش بند

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های هوروش بند آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های هوروش بند به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای هوروش بند شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های هوروش بند

بیوگرافی هوروش بند:

مهدی دارابی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۲ در لرستان، خواننده است فعالیت خود را با ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد تا اینکه بعدا با تشکیل گروه هوروش بند نظرها را به خود جلب کرد و حالا زیر موسسه ققنوس کار می کند.

در کوهدشت استان لرستان به دنیا آمد و تا مقطع پایان دبیرستان آنجا تحصیل کرد تا اینکه از ۱۶ سالگی به تهران نقل مکان کردند.موسیقی را بدون گذراندن دوره موسیقی یاد گرفت اما بصورت جدی از سال ۱۳۸۹ شروع کرد تا اینکه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ سه قطعه آهنگ بنام ازت خاطره دارم، به من سر بزن و تو حالت ناخوشه را انتشار داد اما این آهنگ ها در سبک موسیقی پاپ اصلا مورد توجه قرار نگرفت.

بعد از آشنایی با حمید فریزند (ترانه سرا و خواننده) سبک فعالیت خود را به سمت موسیقی تلفیقی تغییر داد تا اینکه با مسعود جهانی آشنا شد او به همراه مسعود و آرش و مسیح در سال ۱۳۹۵ هوروش بند را تشکیل دادند که اولین کار این گروه تک آهنگ به یاد تو بود.کلمه هوروش نیست بلکه هوروَش به معنای مثل خورشید است موقع خواندن این کلمه اشتباه کردیم و فکر کردیم که هُوروش می باشد که در واقع اشتباه لفظی من باعث شد نام گروهمان هوروش باشد.

دانلود آرشیو همه آهنگ های هوروش بند

پلی لیست همه آهنگ های همایون شجریان همه آهنگ های هوروش بند

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *