اخبار ارز و طلا

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۴ اسفند / طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟

پیش‌بینی قیمت طلا ، طلا و سکه امروز ارزان شد. به گفته طلا فروشان، علت کاهش قیمت طلا و سکه به دو عامل مربوط می‌شود. نخستین عامل کاهش ۴۲۰ تومانی قیمت دلار و رسیدن به کانال ۲۴ هزار و ۷۳۰ تومان است. دومین عامل ثبات ادامه‌دار انس جهانی و معامله انس جهانی با قیمت یک هزار و ۷۸۵ دلار است.

به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران، با مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز، طلا و سکه ارزان شد. پیش‌بینی می‌شود فردا طلا همانند امروز روند نزولی داشته باشد.

ابراهیم محمدولی معتقد است در هفته نخست اسفند در آستانه روز پدر تقاضا برای خرید و فروش طلا و سکه زیاد شده است. البته چنانچه در روزهای پایان سال بازار طلا و سکه روند باثباتی داشته باشد، تقاضا برای خرید مصنوعات طلا بیشتر می‌شود.

روز گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفته بود: «انس جهانی طلا به زیر ۱۷۰۰ دلار نمی‌رسد اما احتمال دارد فردا طلا در بازارهای داخلی اندکی ارزان شود.»

قیمت سکه چقدر ارزان شد؟

با کاهش قیمت دلار قیمت سکه چه تغییری کرد؟ محمدولی در پاسخ به این سوال توضیح داد: طلای ۱۸ عیار با ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و ۷۹ هزار تومان رسید.قیمت سکه طرح جدید ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با ۲۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.

ربع سکه هم با ۲۳۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۴ میلیون تومان داد و ستد شد. سکه گرمی هم با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

اخبار ارز و طلا

Reza Magh

رضا از زمانی که با کامپیوتر و اینترنت آشنا شده است شیفته ی این دنیا است ، علاقه زیادی به بحث های علمی و بحث آزاد در مورد مسایل اجتماعی ، فرهنگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *