امیر علیپلی لیست

پلی لیست برترین اهنگ های امیر علی

پلی لیست برترین اهنگ های امیر علی ، دانلود یکجا بهترین آهنگ های امیر علی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای امیر علی آمده است. در ادامه مطلب لیست اهنگها و بیوگرافی مختصر امیر علی برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

پلی لیست برترین اهنگ های امیر علی

 

لیست اهنگهای امیر علی :

 

راه گم کردی

باید بری

میتونی برگردی

دل دل نکن

تو یعنی من

مگه جنگه

پلی لیست برترین اهنگ های امیر علی

هنوز در راهم

یه چیزی بگم

یا هیچکی یا تو

عصبی

دانلود یکجا بهترین آهنگ های امیر علی

بیوگرافی امیر علی

امیرعلی نورایی خواننده خوش صدا و مشهور پاپ ایران متولد ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ است . امیرعلی در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است.ترانه سرا ، آهنگساز ، تنظیم کننده و خواننده پاپ ایران است. آشنایی با ادبیات کلاسیک و آثار شعرای معاصر در سنین ۱۲ تا ۱۶ سالگی او را به سمت سرزمین کلمات سوق داد.

به علت علاقه شخصی به ریاضیات و فیزیک مشغول به تحصیل در رشته ریاضی در دبیرستان علامه طبابایی شد و در کنار آن وقت به نوشتن داستان های کوتاه و شعر نو و دلنوشته هایی از این قبیل می گذراند.روز های پر از سوال نوجوانی و هم صحبتی با اساتید مختلف ادبیات، نوشتن را به دغدغه ای جدی برای او مبدل ساخت و هنر را راهی برای بیان تفکر و احساسات قلبی در فضایی عاری از اختلافات طبقاتی انتخاب کرد.

امیر علی نورایی خواننده جوان ایرانی از سال1382 آهنگسازی رو شروع کرده و از سال 1385 به صورت حرفه ای کارش رو شروع کرده امیرعلی ابتدا کار آهنگسازی را انجام میداد و سپس خوانندگی را به طور حرفه ای آغاز کرد.

همه آهنگهای امیر علی پلی لیست همه اهنگ های امیر حسین آرمان

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *