پلی لیستعلی یاسینی

پلی لیست همه آهنگ های علی یاسینی

پلی لیست همه آهنگ های علی یاسینی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های علی یاسینی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای علی یاسینی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های علی یاسینی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های علی یاسینی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های علی یاسینی

بیوگرافی علی یاسینی:

علی یاسینی ترانه سرا و تنظیم کننده و آهنگ ساز محبوب این روزهای کشور که سبک خاصی را در خوانندگی پایه ریزی کرده است متولد آذرماه سال ۱۳۷۳ می باشد.

پیش از این وی با آرش عدل پرور و مسیح و مسعود جهانی که تیم معروف و قدرتمندی در عرصه موسیقی هستند همکاری نموده است و از دلایل شهرت وی می باشد .

علی یاسینی با قطعه «نترس» به شهرت رسید و اوج شهرت وی در قطعه مشترک وی با شهاب مظفری به وجود آمد.

علی یاسینی فارغ التحصیل رشته معماری می باشد که کار خود را در موسیقی با گیتار آغاز کرد و هم اکنون ترانه سرا و آهنگ ساز می باشد و شرکت موسیقیایی حامی وی موسسه فرهنگی و هنری آراد می باشد .

وی فعالیت هنری خود را در ۱۲ سالگی و در سال ۱۳۸۷ با آموزش گیتار شروع کرد و کم و بیش نیز به ترانه سرایی پرداخت و سرانجام در سال ۱۳۹۴ و در ۱۸ سالگی اولین آهنگ خود به نام افسردگی را منتشر کرد. پس از افسردگی در سال ۹۵ قطعه تلخ را منتشر کرد و سپس با اثر نترس به شهرت رسید. علی یاسینی در ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ و در ۲۲ سالگی و هنگامی که جوان ترین خواننده پاپ کشور بود برای اولین بار در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت .

علی یاسینی طرفدار بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از اهدافش آهنگ سازی در سطح بین المللی می باشد و تاکنون تمام آهنگ هایش را خودش نوشته است .

همچنین وی سابقه آهنگ سازی برای خوانندگان معروف را نیز در کارنامه دارد . آهنگ سازی و شعر برای آهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری و آهنگ من و اصلا ندید محمدرضا گلزار و یه چیزی میگه نه برای یاسین ترکی از جمله کارهای علی یاسینی می باشد .

دانلود آرشیو همه آهنگ های علی یاسینی

پلی لیست همه آهنگ های علی خدا بنده همه آهنگ های علی یاسینی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *