پلی لیسترستاک حلاج

پلی لیست همه آهنگ های رستاک حلاج

پلی لیست همه آهنگ های رستاک حلاج ، دانلود آرشیو همه آهنگ های رستاک حلاج

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای رستاک حلاج آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های رستاک حلاج به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است. در پلی لیست همه آهنگ های رستاک حلاج شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های رستاک حلاج

 

لیست اهنگهای رستاک حلاج :

 

هوادار

اختیاریه

بهترین حال جهان

رفاقت

حالا باید رفت

۱۰:۱۰

گوزنها

همه بارونو دوست دارن

انتقام

خونه خراب

لعنت به هر سه تامون

گردنبند

چمدون

نیست

منزوی

گفتن نداره

ملاقاتی

سخت

عید

دریا

ساکت

زیبایی

قهوه

ته سیگار

پاییز سال بعد

فقط یه سوال

تلفات

رقص

دانلود آرشیو همه آهنگ های رستاک حلاج

بیوگرافی رستاک:

رستاک حلاج مشهور به رستاک (زادهٔ ۱۳ تیر ۱۳۶۲ در تهران)، خواننده، آهنگساز و نوازنده اهل ایران است. «رستاک حلاج»خواننده، ترانه‌سرا و آهنگسازی که با وجود سبک و سیاق متفاوت سروده‌هایش نسبت به کارهای مرسوم بازار، چند کار شنیده شده در کارنامه‌اش دارد

و از سال ۹۴ به شکل رسمی فعالیت‌اش را در موسیقی ایران دنبال کرد. رستاک حلاج موسیقی را از سن ۱۲ سالگی با نوازندگی ساز گیتار آغاز کرد.

وی پس از پــــایان دوره تحصــــیلی دبیرستان آهنگ سازی را به صورت آکادمیک دنبال نمود و همچنین در کنار نوازندگی و آهنگسازی به نوشتن ترانه نیز مشغول شد. اولین همکاری موسیقایی رستاک در سن ۱۹ سالگی با علیرضا عصار بود که به خلق اثری به نام «یـــک اتـــفاق تــــلـخ» انجامید؛ اثری با آهنگسازی و ترانه ای از رستاک و تنظیم فواد حجازی.

پلی لیست همه آهنگ های رضا بهرام همه اهنگ رستاک حلاج

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *