پلی لیسترضا بهرام

پلی لیست همه آهنگ های رضا بهرام

پلی لیست همه آهنگ های رضا بهرام ، دانلود آرشیو همه آهنگ های رضا بهرام

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های رضا بهرام آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های رضا بهرام به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است. در پلی لیست همه آهنگ های رضا بهرام شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های رضا بهرام

 

لیست اهنگهای رضا بهرام :

 

گل عشق

دیوانه

دلبر جان

تیتراژ سریال دل

بهترین ریمیکس

نگار

دیگه کی

آدم سابق

گل مریم

عشق و گناه

بیمار

مو به مو

کجایی

از عشق بگو

آتش

شب های بعد از تو

آرامشی دارم

کاش

هیچ

لبخند بزن

عادلانه نیست

لطف

افسوس

دانلود آرشیو همه آهنگ های رضا بهرام

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ ۲۰ دی ماه ۱۳۷۰ در یزد متولد شد. این خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره متولد شد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است.

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خواننده های جوانی است که در مدت زمانی کوتاه توانست نظرات مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند و به یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ تبدیل شود. تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است و سال ۸۹ وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال ۸۸ آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از ۱۴ سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ به اسم از عشق بگو منتشر شد. رضا بهرام بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی برای اولین بار ۱۳ تیرماه در کیش و بعد از آن ۱۶ تیرماه سال ۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرد

پلی لیست بهترین آهنگ های راغب همه آهنگ های رضا بهرام

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *