استینگآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

استینگ پلی لیست همه آهنگ ها

استینگ پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های استینگ

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های استینگ برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های استینگ را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

استینگ پلی لیست همه آهنگ ها

در ادامه بیوگرافی استینگ برای شما کاربران عزیز فراهم شده است :

گوردون متیو توماس سامنر ، معروف به استینگ ، نوازنده ، خواننده ، ترانه سرا ، بازیگر و خیرخواه انگلیسی است. استینگ که به دلیل فعالیت آواز و نوشتن آهنگ با گروه معروف موج راک جدید ‘The Police’ شناخته شده است ، نام مستعار منحصر به فرد خود را از یک ژاکت راه راه که در روزهای ابتدایی خود می پوشید ، دریافت کرد و همین امر باعث شد او مانند یک زنبور عسل ظاهر شود. استینگ که به عنوان یکی از باهوش ترین و با استعدادترین موسیقی دانان جهان شناخته می شود ، علاقه خود را به موسیقی با اجرای موسیقی جاز در اوقات فراغت خود در دانشگاه دنبال کرد. اولین وقفه او زمانی بود که در سال 1974 فرصتی برای عضویت در گروهی به نام ‘Last Exit’ پیدا کرد. با این حال ، این کنسرت مدت زیادی دوام نیاورد و در سال 1977 ، پس از ملاقات با استوارت کوپلند ، استینگ تصمیم گرفت گروه دیگری به نام ‘پلیس’ تشکیل دهد با او و هانری پادووانی که اندی سامرز جایگزین او شد. پس از تقریباً یک دهه اجرای چندین تک آهنگ ، گروه در سال 1983 از هم پاشید و استینگ کار خود را به عنوان یک هنرمند انفرادی آغاز کرد. سوار بر موجی از محبوبیت که در طول حضورش با ‘پلیس’ لذت برد ، حرفه استینگ به عنوان یک هنرمند انفرادی پس از ارائه طیف متنوعی از موسیقی با آهنگ هایی مانند انگلیسی در نیویورک ، Fields of Gold و غیره هنوز هم موفقیت آمیز بود. استینگ که در دنیای موسیقی فعال است ، آخرین آلبوم خود را با عنوان ‘آخرین کشتی’ در سال 2013 منتشر کرد که بعداً به عنوان موزیکال برادوی در سال 2014 منتشر شد. علاوه بر موسیقی ، استینگ به طور فعال با جنبش حقوق بشر و سایر مسائل اجتماعی درگیر است.

آرشیو بهترین آهنگ های استینگ ، استینگ پلی لیست همه آهنگ ها

ایکان پلی لیست همه آهنگ ها

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *