مایکل جکسونآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

مایکل جکسون پلی لیست همه آهنگ ها

مایکل جکسون پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین های مایکل جکسون

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های مایکل جکسون برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های مایکل جکسون را گرد آوری کرده ایم . معروف ترین آهنگ های این خواننده در این پلی لیست گنجانده شده است.

مایکل جکسون پلی لیست همه آهنگ ها

مختصری درباره مایکل جکسون :

مایکل جکسون در ۲۹ آگوست ۱۹۵۸ در شهر صنعتی گَری در ایالت ایندیانا، ایالات متحده آمریکا و در خانواده‌ای از طبقهٔ کارگر و تهی‌دست زاده شد. او هفتمین فرزند از ۹ فرزند خانواده جکسون بود. مادر مایکل بسیار مذهبی بود و فرزندانش را با باورهای سختگیرانهٔ فرقهٔ شاهدان یهوه از دین مسیحیت تربیت می‌کرد. مایکل جکسون در کودکی مورد تندی و آزار پدرش قرار می‌گرفت. این اتفاقات در بزرگسالی او اثرات خود را نشان داد.

مایکل جکسون در سال ۱۹۶۴ و زمانی که تنها ۶ سال داشت، به عنوان خوانندهٔ پس‌زمینه به گروه برادران جکسون پیوست. او در ۸ سالگی خواننده و رقصندهٔ اصلی این گروه شد. در همین زمان، برادران جکسون نام گروه را به جکسون فایو تغییر دادند.

مایکل از ۱۴ سالگی، در کنار فعالیت در گروه جکسون فایو، اقدام به ساخت و اجرای آهنگ فردی کرد. او از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۵، ۴ آلبوم استودیویی تک‌نفره منتشر کرد و حتی نامزد یک جایزه اسکار هم شد. جکسون فایو تورهای بین‌المللی اروپا و تور جهانی برگزار کرد. مایکل جکسون به عنوان ترانه سرای اصلی این گروه بود.

پنجمین آلبوم استودیویی مایکل جکسون به نام غیر معمول در سال ۱۹۷۹ منتشر شد. آلبوم غیر معمول یک موفقیت تجاری بزرگ بود و به نخستین آلبومی تبدیل شد که چهار تک‌آهنگ آن، در بین ۱۰ اثر برترِ جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت. و بر اساس آمار، تا سال ۲۰۱۲ بیش از ۲۰ میلیون نسخه از این آلبوم در سراسر جهان به فروش رسیده‌است. در سال ۱۹۸۰ آلبوم غیر معمول مایکل جکسون جایزه گرمی گفت.

مایکل جکسون در سال ۱۹۸۲، ششمین آلبوم استودیویی خود با نام تِریلِر را منتشر کرد. تریلر تبدیل به جزئی از فرهنگ مردم جهان و به خصوص آمریکا شد. فروش این آلبوم تا به امروز بیش از ۱۱۰ میلیون نسخه برآورد شده است. مایکل با انتشار تریلر، مناسبات صنعت موسیقی را از لحاظ چهارچوب هنری، تجاری و درآمدزایی متحول نمود. تریلر، او را به مهم‌ترین و برجسته‌ترین هنرمند و سرگرمی‌ساز دههٔ ۸۰ تبدیل کرد.

مایکل جکسون در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۹ بر اثر تزریق بیش از حد داروی قوی بی‌هوشی پروپوفول، در سن ۵۰ سالگی درگذشت.

دو ماه بعد از مرگ مایکل، پزشکی قانونی لس‌آنجلس رسماً مرگ مایکل جکسون را قتل معرفی کرد و دکتر کانراد موری، با اتهام قتل غیرعمد و به مدت ۴ سال راهی زندان کالیفرنیا شد.

آرشیو بهترین های مایکل جکسون

خالید پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *