برونو مارسآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

برونو مارس پلی لیست همه آهنگ ها

برونو مارس پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های برونو مارس

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های برونو مارس برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های برونو مارس را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

برونو مارس پلی لیست همه آهنگ ها

توضیحاتی درباره برونو مارس و آثارش :

این هنرمند معروف که نام پیتر گنه هرناندز را در شناسنامه‌اش دارد پس از حضور در کالیفرنیا لقب برونو مارس را برای خود برگزید تا در دنیای هنر با این نام شناخته شود. وی سپس در سال ۲۰۰۴ قراردادی با یک شرکت ضبط ترانه بست که این قرارداد سود مالی برای او به دنبال نداشت اما در عوض زمینه آشنایی برونو با ترانه‌سرای معروف فیلیپ لارنس را مهیا کرد.

برونو مارس در خانواده‌ای عاشق موسیقی بدنیا آمد و پدر و مادر برونو هر کدام به نوعی مشغول به ساز و آواز بودند. این امر باعث شد تا برونو در همان دوران کودکی با سازهای مختلف آشنا شود و یکی از عموهایش که عشق زیادی به الویس پریسلی داشت برونو را تشویق کرد تا در سن سه سالگی به روی صحنه برود.

بعد از اینکه استعداد برونو در موسیقی شکوفا شد به تقلید از الویس پرداخت و در گروه موسیقی خانواده خود حضور پیدا کرد. هنرنمایی برونو محبوبیت زیادی را برای وی در شهر محل سکونتش به دنبال داشت.

برونو در هیچ‌کدام از مراحل زندگی خود موسیقی را کنار نگذاشت و در دوران دبیرستان گروه موسیقی کوچکی با نام «بچه‌ مدرسه‌ای‌ها» را راه انداخت. برونوی جوان مدتی کوتاه پس از پایان دبیرستان به لس‌آنجلس رفت تا عشق خود به موسیقی را ادامه دهد.

سبک کار برونو به دل لارنس نشست و باعث شد تا وی را به آرون بِی‌شاک (Aaron Bay-Schuck)، معرفی کند. آرون مدیر شرکت ضبط‌ترانه آتلانتیک بود و پس از عقد قرارداد میان برونو و این شرکت دوران حرفه‌ای برونو در سال ۲۰۰۶ شروع شد.

جالب است بدانید آهنگ Just The Way You Are توانست به رتبه اول در میان ۱۰۰ ترانه برتر بیلبورد دست پیدا کند. این آلبوم به عنوان بهترین آلبوم نوظهور موسیقی پاپ در آن سال شناخته شد و راه را برای تبدیل برونو به یک فوق ستاره جهانی باز کرد.

برونو مارس پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های برونو مارس

جرج مایکل پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *