جرج مایکلآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

جرج مایکل پلی لیست همه آهنگ ها

جرج مایکل پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های جرج مایکل

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های جرج مایکل برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های جرج مایکل را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

جرج مایکل پلی لیست همه آهنگ ها

توضیحاتی درباره جرج ماکل و آثارش :

جرج مایکل در ۲۵ ژوئن ۱۹۶۳در شمال انگلیس چشم به جهان گشود او پدری قبرسی-یونانی و مادری انگلیسی داشت و در خود انگلیس نیز متولد شد. فعالیت های موسیقایی جرج از سال های هجده سالگی اش آغاز شد و Executive، اولین گروهی بود که او دوستان و هم کلاسی هایش در انگلیس تشکیل دادند که در راس این دوستان، اندرو ریجلی قرار داشت.

گروه Wham ، در اواسط دهه هشتاد میلادی از هم پاشید و همین موضوع زمینه را برای آغاز فعالیت های تکی جرج مایکل فراهم نمود. اولین آلبوم تکی جرج مایکل ایمان (Faith) نام داشت و این آلبوم یکی از معروف ترین آلبوم های او در دوران فعالیتش می باشد. در واقع خیلی ها این آلبوم را نقطه ی عطفی در فعالیت های موسیقایی جرج مایکل می دانند و معتقدند که ایمان، بهترین آلبوم مایکل بوده.

جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال، سه جوایز موسیقی آمریکا جایزه بهترین خواننده مرد در سبک پاپ راک، جایزه بهترین هنرمند مرد در سبک Soul و R&B و جایزه بهترین آلبوم در سبک Soul و R&B، جوایزی بودند که با انتشار آلبوم ایمان از جرج مایکل به او تعلق گرفتند.

جرج مایکل در سال ۲۰۱۲ در Earls Court لندن ، آخرین کنسرت خود را اجرا کرد. در نهایت او در آغاز ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶، در خانه‌ ی خودش در گورینگ-آن-تیمز، آکسفوردشایر در سن ۵۳ سالگی درگذشت. گزارش پزشکی قانونی برای مرگ جرج مایکل ، مرگ به دلایل طبیعی و نارسایی قلبی، گزارش شد.

جرج مایکل پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های جرج مایکل

التون جان پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *