جان لنونآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

جان لنون پلی لیست همه آهنگ ها

جان لنون پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو همه آهنگ های جان لنون

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های جان لنون برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های جان لنون را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

جان لنون پلی لیست همه آهنگ ها

 توضیحاتی درباره جان لنون و آثارش :

جان وینستون لنون (John Winston Lennon) خواننده، ترانه‌‌سرا، موسیقیدان و فعال حقوق بشر اهل انگلیس و متولد 9 اکتبر 1940 (17 مهر 1319) است. او پس از آشنایی با پل مک‌کارنتی (Paul McCartney) در سال 1957 تصمیم به تشکیل گروه بیتلز (The Beatles) گرفت. از این گروه به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین گروه‌ها در تمام دوران نام برده می‌شود. جان لنون پس از ترک گروه بیتلز در سال 1969، به همراه همسرش یوکو اونو (Yoko Ono) که از موسیقی‌دانان ژاپنی آمریکایی است آلبوم جدید خود را منتشر کرد و به صورت تکی به فعالیت خود ادامه داد.

الویس پرسلی (Elvis Presley) خواننده و موسیقی‌دان آمریکایی که از شخصیت‌های برجسته قرن بیستم شناخته می‌شود یکی از مشوق‌های اصلی جان لنون 16 ساله بوده است. جان به همراه چندی از دوست‌های خود گروهThe Quarrymen  را در سال 1956 تاسیس کردند. یک سال بعد از تشکیل گروه، در تاریخ 6 جولای 1957 (15 تیر 1336) در جشنی که در کلیسا برگزار شده بود جان با مک کارنتی آشنا می‌شود و خیلی زود از او دعوت می‌کند تا به گروه بپیوندد. جان لنون در گروه بیتلز به همراه مک کارتنی دوتا از مهره‌های اصلی گروه به‌حساب می‌آمدند.

آرشیو همه آهنگ های جان لنون

جان لنون در کل موفق به کسب 22 جایزه و 33 کاندیدی در جشنواره‌های مختلف موسیقی و غیره شده است. از جایزه‌های مطرح این هنرمند می‌توان به دریافت جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم با آلبوم Let It Be آخرین آلبوم بیتلز در سال 1971، برد 6 جایزه گرمی در بخش‌‌های مختلف و در سال‌های مختلف و همچنین به برد 10 جایزه در جشنواره فیلم و تلویزیون BMI اشاره کرد.

جان لنون پلی لیست همه آهنگ ها

فردی مرکوری پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *