فردی مرکوریآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

فردی مرکوری پلی لیست همه آهنگ ها

فردی مرکوری پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو همه آهنگ های فردی مرکوری

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های فردی مرکوری برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های فردی مرکوری را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

فردی مرکوری پلی لیست همه آهنگ ها

توضیحات کوتاهی درباره فردی مرکوری:

فردی مرکوری که نام اصلی او فرخ بولسارا (Farrokh Bulsara) است در سال ۱۹۴۶ در زنگبار متولد شد. پدر و مادرش از پارسیان هند و زرتشتی بودند. پارسیان هند اصالتا ایرانیان زرتشتی بوده‌اند که پس از حمله اعراب به ایران، به هند مهاجرت کرده‌اند. مرکوری از سن ۷ سالگی پیانو را فرا گرفت و حتی در ۱۲ سالگی در مدرسه خود یک گروه موسیقی به نام هکتیکس (Hectics) تشکیل داد.

هنگام انقلاب زنگبار فردی و خانواده‌اش به  انگلستان مهاجرت کردند و مرکوری تحصیلات خود را در هنر و در رشته گرافیک آغاز کرد و پس از فارغ‌التحصیلی جذب دنیای موسیقی شد.

فردی مرکوری که تحت تاثیر رابرت پلنت که یکی از مهم‌ترین خواننده‌های راک تاریخ به شمار می‌رود، قرار گرفته بود، در سال ۱۹۶۹ به گروه موسیقی ایبکس ( Ibex) پیوست که بعدها به رکیج (Wreckage) تغییر نام داد. گروه که از هم پاشیده شد، فردی به گروه دیگری به نام سور میلک سی (Sour Milk Sea) ملحق شد که این گروه نیز اندکی بعد از هم پاشیده شد.

در نهایت در آوریل ۱۹۷۰ مرکوری به برایان می (گیتاریست) و راجر تیلور (نوازنده درامز) گروه موسیقی اسمایل (Smile) پیوست. بعدها نام گروه را با وجود انتخاب‌های دیگر اعضای گروه ، نام «کوئین» را بر گروه گذاشت؛ کوئین (Queen) طى دو دهه به یکى از موفق‌ترین، پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گروه‌هاى تاریخ موسیقى راک تبدیل شد. مرکوری از مهارت‌هایش در رشته گرافیک برای طراحی لوگوی گروه کوئین استفاده کرد.

فردی مرکوری پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو همه آهنگ های فردی مرکوری

فردی مرکوری ۱۰ ترانه از ۱۷ ترانه مشهور کوئین را نوشته است که به جز راپسودی بوهمی از جمله آن‌ها می‌توان به ملکه قاتل (Killer Queen)، کسی برای دوست داشتن (Somebody to Love)، ما قهرمانیم (We Are the Champions)، الان متوقفم نکن (Don’t Stop Me Now) و چیزی دیوانه‌وار که به آن عشق می‌گویند (Crazy Little Thing Called Love) اشاره کرد.

فیلم حماسه کولی با بازی رامی مالک درباره زندگی‌نامه فردی مرکوری است که در سال ۲۰۱۸ اکران شد؛ رامی مالک برای بازی در این نقش اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

مایکل جکسون پلی لیست همه آهنگ ها

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *