دیوید بوییآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

دیوید بویی پلی لیست همه آهنگ ها

دیوید بویی پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین های دیوید بویی

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های دیوید بویی برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های دیوید بویی را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

دیوید بویی پلی لیست همه آهنگ ها

توضیحاتی درباره دیوید بویی و اثارش:

او با نام دیوید رابرت جونز در ۸ام ژانویه ۱۹۴۷ در بریکستون، جنوب لندن متولد شد. مادرش مارگارت، یک پیشخدمت و پدرش، هیوود استنتون جونز مدیر سابق یک کلوب شبانه و بعدتر مدیر خانه خیریه کودکان دکتر برناردو بود.

بویی روز تولدش را با الویس پرسلی، جیپسی رز لی، دنیس ویتلی رمان نویس، ویلیام هارتنل (اولین دکتر هو) و روی بتی، انسان شبیه سازی شده اندرویدی در بلید رانر مشترک است. جالب است که تاریخ آغاز بکار آخری در فیلم ۸ ژانویه ۲۰۱۶ معرفی می‌شود.

خانواده جونز در سال ۱۹۵۳ به حومه شهر براملی، در مرز بندن-کنت نقل مکان کردند و دیوید جوان در آن جا برای سبک رقص خیره کننده و هنرمندانه‌اش به شهرت رسید. او در امتحان ۱۱ پلاس (امتحانی که در بریتانیا از کودکان بین ۱۱ تا ۱۲ سال برای تعیین مدرسه محل تحصیل شان می‌گیرند) مردود شد و به مدرسه تکنیکی براملی رفت.

با وجود اینکه او در نهایت به یکی از تاثیرگذارترین هنرمندان عرصه موسیقی و فراتر از آن تبدیل شد اما دیوید جونز بیشتر سال های دهه ۶۰ میلادی را به تعقیب موضوعات داغ روز گذراند، اول به سراغ گروه های بلوز، ازجمله Kon-rads، Manish Boys و Lower Third رفت و بعدتر به آرتیستی یگانه تبدیل شد.

شکست آلبوم اول او، که موسیقی پاپ و سایکدلیک را با یکدیگر پیوند داده بود، و تک آهنگ The Laughing Gnome در سال ۱۹۶۷ دیوید بویی به تازگی اسم و رسم عوض کرده را بدان ترغیب کرد که هنر را در عوض شهرت دنبال کند. زمانی که بویی که در سال ۱۹۶۹ به موسیقی بازگشت یک هیپی آوانگارد و محبوب مردم بود.

آندره آ بوچلی پلی لسیت همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *