پیت بولآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

پیت بول پلی لیست همه آهنگ ها

پیت بول پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های پیت بول

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های پیت بول برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های پیت بول را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

پیت بول پلی لیست همه آهنگ ها

توضیحاتی درباره پیت بول و آثارش:

پیت بول (Pitbull) یک رپر آمریکایی است که تک آهنگ و آلبوم‌های موفقی را روانه بازار کرده که در صدر چارت‌های موسیقی سراسر جهان قرار داشتند. نام اصلی او آرماندو کریستین پرز (Armando Christian Perez) است. او پیت بول را به‌عنوان نام هنری خود انتخاب کرد که از نام سگ پیت بول الهام گرفته است، این نوع سگ در حین مبارزه فک‌های خود را قفل کرده و در تمام مبارزات پیروز می‌شود. شاید پیت بول هم به‌نوعی چنین است. برخی از آثار مهم او عبارت‌اند از Give Me Everything، I know you want me و We are one.

والدین او از کوبایی‌های فلوریدا هستند و در کودکی او از هم جدا شدند و او با مادرش بزرگ شد. در نوجوانی درگیر مواد مخدر شد و ازآنجایی‌که پدرش هم‌ چنین بود مادرش او را از خانه بیرون کرد و مجبور شد با خانواده‌ای در جورجیا زندگی کند. در سن ۳ سالگی می‌توانست آثار خوزه مارتی را بخواند و به موسیقی نزدیک شد. پس از فارغ‌التحصیلی تصمیم گرفت به حرفه رپری ادامه دهد.

زمانی که آرماندو در میامی لیل جون (Lil Jon) را ملاقات کرد در سال ۲۰۰۲ در آلبوم Kings of Crunk ظاهر شد. آهنگ Oye او در سال ۲۰۰۳ در فیلم سریع و خشن (Fast and furious) استفاده شد. علاوه بر این چندین آهنگ پاپ رپ میکس شده نیز عرضه کرد. آلبوم موفق M.I.A.M.I. او در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و در بیلبورد ۲۰۰ آهنگ برتر قرار گرفت، به دنبالان آلبوم El Mariel در سال ۲۰۰۶ و The Boatlift در سال ۲۰۰۷ عرضه شدند. آلبوم Rebelution در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و چند آهنگ آن در صدر ۱۰ آهنگ برتر بیلبورد ۱۰۰ آهنگ برتر قرار گرفتند. آلبوم‌های دیگر پیت بول عبارت‌اند از Armando (۲۰۱۰)، Planet Pit (۲۰۱۱)، Global Warming (۲۰۱۲) و Wild Wild Love (۲۰۱۴).

او علاوه بر فعالیت در صنعت موسیقی در کمپین‌های تبلیغاتی برندهایی نظیر Voli Vodka, Endemol, Kodak, Walmart و Bud Light دیده شد. او در سال ۲۰۱۵ رادیو جهانی پیت بول را راه‌اندازی کرد، یک ایستگاه رادیویی جدید در رادیوی Sirius XM.

پیت بول پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های پیت بول

پل مک کارتنی پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *