آدام لوینآهنگ انگلیسیپلی لیست اهنگ خارجی

مارون فایو پلی لیست همه آهنگ ها

مارون فایو پلی لیست همه آهنگ ها، آرشیو جدیدترین آهنگ های مارون فایو

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های مارون فایو برای شما آماده شده است. در این این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های مارون فایو را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این خواننده معروف میباشد.

مارون فایو پلی لیست همه اهنگ ها

مختصری درباره مارون فایو :

مارون ۵ (Maroon 5) گروه موسیقی راک – فانک راک و پاپ راک آمریکایی هستند.خواستگاه آنها شهر لس آنجلس از ایالت کالیفرنیا مشور آمریکا میباشد‌.
این بند موسیقی ابتدا در سال 1994 با نام گل‌های کارا(Kara’s Flower Band)شروع به فعالیت کرد و متشکل از آدام لوین(Adam Levine)خواننده ، جسی کارمیچل( Jesse Carmichael‎)نوازنده گیتار،
میکی مدن(Mickey Madden) نوازندع گیتار باس و رایان دوسیک(Ryan Dusik) درام بود.از نکات جالب گروه این است که اعضای آن با هم در دبیرستان هم کلاسی بودند.
این گروه در سال 1994 میلادی گاراژ خانه آدام لوین شکل گرفت. اولین آلبوم آنها سال بعد یعنی در 16 سپتامبر سال 1995 با نام We Like Digging منتشر شد که حاوی یازده آهنگ بود.
بعد از این آلبوم آنها با لیبل Reprise Records قرارداد بستند و آلبوم The Fourth World را در سال 1997 و در غالب گروه Kara’s Flower پخش کردند
با آمدن گیتاریست جدید یعنی جیمز ولنتاین(James Valentine) گروه آن‌ها از سال 2001 رسما به مارون ۵(Maroon 5) تغییر نام داد و با لیبل Octon Records قرارداد بست و به کلی متحول شد.

یک سال پس از آن، اولین آلبوم آن‌ها به نام Songs About Jane منتشر شد،این آلبوم در سبک پاپ راک،آلترنتیو راک و Blue Eye Soul خوانده شده است. این آلبوم حاوی ۱۲ ترک است که پنج‌تای آن تک آهنگ(Single) میباشند. این آلبوم در بسیاری از جدول‌های رده‌بندی موفق عمل کرد و در بیشتر کشورها طلایی، پلاتین و پلاتین ۳تایی شد،همچنین در چارت‌های ، فرانسه، ایرلند، استرالیا، نیوزلند، در رتبه اول و در چارت‌های ، نروژ، آلمان، اسپانیا، هلند، آمریکا، دانمارک، لهستان، فنلاند، سوئد، فلاندرز، پرتغال، اتریش، کانادا جزو ده آلبوم اول قرار گرفت.

مارون فایو پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو جدیدترین آهنگ های مارون فایو

اد شیرن پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *