آهنگ انگلیسیاد شیرانپلی لیست اهنگ خارجی

اد شیرن پلی لیست همه آهنگ ها

اد شیرن پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو جدیدترین آهنگ های اد شیرن

در این سایت قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های اد شیرن برای شما آماده شده است. در این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های اد شیرن را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این خواننده معروف میباشد.

اد شیرن پلی لیست همه آهنگ ها

درباره اد شیرن :

اد شیرن متولد 17 فرویه 1991 در انگلستان ، خواننده ترانه سرا و بازیگر است

فارغ التحصیل دبیرستان توماس میلز در فرامینگهام و دانش آموخته آکادمی موسیقی معاصر (ACM) در گیلدفورد می باشد که ثمره زندگی اش یک فرزند دختر است.

ادوارد کریستوفر اد شیرن (Ed Sheeran) روز 28 بهمن 1369 در هالفاکس ، غرب شهر یورکشایر انگلستان متولد شد و پدر و مادرش هر دو گالری دار هنری بودند

یک برادر بزرگتر به نام متیو دارد که هم اکنون به عنوان آهنگساز فعالیت دارد و اجداد «اد» اهل ایرلند و پدر و مادرش لندنی پیرو دین کاتولیک هستند.

از همان کودکی علاقه زیادی به موسیقی نشان داد و در 4 سالگی در گروه کر محلی در کلیسا شروع به خواندن آواز کرد و در 11 سالگی نیز نواختن گیتار را یاد گرفت. شیرن بصورت حرفه ای ضبط موسیقی را برای اولین بار در سال 2004 آغاز و اولین آلبوم مستقل خود به نام Spinning Man را منتشر کرد. در سال 2008 زمانی که 17 سال داشت برای گسترش کار حرفه ای خود به لندن مهاجرت کرد و در همانجا بود که برای اولین بار نواختن در سالن های کوچک را شروع کرد. در فوریه ی 2010 شیرن ویدیویی از خود در SB.TV منتشر کرد که باعث شد رپر معروف Example وی را به همراهی در تورش دعوت کند. در فوریه سال 2010 او با انتشار آهنگ Loose Change مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و روزنامه ایندیپندنت و آلتون جان (خواننده) نیز از وی بعنوان یک استعداد یاد کردند.

در ژانویه 2011 شیرن یک همکاری به نام No. 5 Collaborations Project با خوانندگانی دیگری همچون Devlin، Ghetts و Sway انجام داد

با این همکاری شیرن بدون کمک هیچ آژانس سرگرمی و یا تبلیغی توانست به جایگاه 2 آیتونز دست پیدا کند.

آرشیو جدیدترین آهنگ های اد شیرن

سام اسمیت پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *