پلی لیستروزبه بمانی

پلی لیست بهترین آهنگ های روزبه بمانی

پلی لیست بهترین آهنگ های روزبه بمانی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های روزبه بمانی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای روزبه بمانی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های روزبه بمانی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است. در پلی لیست بهترین آهنگ های روزبه بمانی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست بهترین آهنگ های روزبه بمانی

 

 

لیست اهنگهای روزبه بمانی :

 

اسمت که میاد

تنهایی

من باهاش کار دارم این روزا

به من نگو عاشق

بمان

بی تو بودن

علاج

گل به خودی

اتفاق

دانلود آرشیو همه آهنگ های روزبه بمانی

بیوگرافی روزبه بمانی:

روزبه بمانی متولد ۷ آذر ماه ۱۳۵۷ در تهران، ترانه سرا می باشد. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و لیسانس ادبیات است.

از سن خیلی کم به شعر علاقه پیدا کرد و از شاعر های کلاسیک بیشتر شعر می خواند، از ۱۲ سالگی بصورت جدی با خواندن شعرهای حافظ و بعدها سعدی شروع کرد و رفته رفته به اشعاری از صائب، فریدون مشیری و سهراب سپهری هم علاقمند شد تا اینکه به کارهای شاملو، نصرت رحمانی و مولانا نیز درگیر شد.

او در مورد خوانندگی میگوید : من قبل از اینکه کار ترانه را شروع کنم، به طور غیر حرفه‌ای کار خوانندگی هم انجام داده بودم و در کنار دوستان شروع کردم به کار خوندن کردم، اما علاقه ای ندارم. در سال ۱۳۸۵ ترانه منو زیر سایه خودت بگیر (سروده خودش) را با همکاری نیما مسیحا و مهدی یراحی اجرا نمود در سال ۱۳۸۶ تیتراژ برنامه شب شیشه‌ای با ترانه‌ای از خودش اجرا نمود. همچنین پس از زلزله سال ۱۳۹۱ آذربایجان دکلمه آوار را به مردم این استان تقدیم کرد.

پلی لیست همه آهنگ های رستاک حلاج همه آهنگ های روزبه بمانی

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *