پلی لیستحامد همایون

پلی لیست همه آهنگ های حامد همایون

پلی لیست همه آهنگ های حامد همایون ، دانلود آرشیو همه آهنگ های حامد همایون

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای حامد همایون آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های حامد همایون به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های حامد همایون شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های حامد همایون

 

 

لیست اهنگهای حامد همایون :

 

شیدایی

خلسه

چتر خیس

البرز

چه عشقی

حس عاشقی

نارفیق

ای عشق

دانلود آرشیو همه آهنگ های حامد همایون

چشم ما روشن عشق

شایعه

به چشمات قسم

چنین کنم چنام کنم

یادگاری

خانه دختر

قسمت

نگاهم کن

می روم

مجنون

دنیای من

دوباره عشق

دلواپسی

عشق ناب

نیمه ی من

حاکم احساس

باور

معجزه

عاشق شدم رفت

مختصری درباره حامد همایون

سید حامد محمودزاده، با نام هنری حامد همایون، خواننده و آهنگساز ایرانی است. فعالیت هنری : اولین تک آهنگ انتشار یافته توسط حامد همایون چتر خیس نام داشت.

او همچنین اولین آلبوم رسمی خود به اسم دوباره عشق را در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر کرد. آثار وی توسط شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی منتشر می‌شوند. همایون در فاصله ۶ ماه بیش از ۲۰۰ کنسرت برگزار کرد و پس از این اتفاق، محسن رجب پور مدیر مؤسسه ترانه شرقی برای ثبت این رکورد در گینس اقدام کرد.

حامد همایون در مهر ماه سال ۱۳۹۹ به کرونا مبتلا شد و از طریق صفحه اینستاگرامش، ابتلایش به ویروس کرونا را با هوادارانش در میان گذاشت. چندی بعد، محسن رجب پور، تهیه‌کننده و مدیر برنامه وی این خبر را تأیید کرد.

پلی لیست همه آهنگ های حجت اشرف زاده همه آهنگهای حامد همایون

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *