پازل بندپلی لیست

دانلود پلی لیست بهترین آهنگ پازل بند

دانلود پلی لیست بهترین آهنگ پازل بند ، دانلود همه اهنگهای پازل بند یکجا 

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای پازل بند آمده است. در ادامه مطلب لیست اهنگها و بیوگرافی مختصر پازل بند برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

دانلود پلی لیست بهترین آهنگ پازل بند

 

 

لیست اهنگهای پازل بند :

 

هزار و یک شب

وابسته

قاصدک

حریص

کوه یخ

مغرور و عاشق

دانلود پلی لیست بهترین آهنگ پازل بند

کوتاه بیا

سونامی

مو قرمز

روزهای بهتر

دانلود همه اهنگهای پازل بند یکجا

بیوگرافی پازل بند

گروه پازل بند یا پازل باند یک گروه موسیقی پاپ موفق است که اعضای اصلی آن از علی رهبری بعنوان خواننده و آرین بهاری بعنوان تنظیم کننده تشکیل شده است.

فعالیت گروه پازل باند از شهریور 1390 توسط علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی شروع شد و در ادامه با جدا شدن مهران عباسی به گروهی دونفره تبدیل شد.این گروه با ایده تنظیم و ساخت موزیک برای خوانندگان بزرگ شکل گرفت و همکاری هایی هم برای تنظیم آهنگ خوانندگان چون حمید هیراد، ماکان بند، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، میثم ابراهیمی، فرزاد فرزین و … در کارنامه هنری این گروه دیده می شود.

این گروه در سال 95 در فاصله اندکی دوتا آلبوم بنام های عیدانه و قایق کاغذی با آهنگسازی و خوانندگی علی رهبری و تنظیم آرین بهاری منتشر کردند از سال 92 اولین قطعه اهنگ خود بنام اولین باره رو منتشر دادند و محشر در سال 96 آخرین تک آهنگ های این گروه است، آهنگ های دلارام، به سرم زده، دلداده، معشوقه از مشهوریت کارهای اخیر این گروه می باشد.

همه آهنگهای پازل بند پلی لیست برترین آهنگ های بهنام صفوی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *