پلی لیستسینا درخشنده

پلی لیست همه آهنگ های سینا درخشنده

پلی لیست همه آهنگ های سینا درخشنده ، دانلود آرشیو همه آهنگ های سینا درخشنده

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای سینا درخشنده آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های سینا درخشنده به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های سینا درخشنده شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های سینا درخشنده

 

 

بیوگرافی سینا درخشنده :

سینا درخشنده متولد ۳۱ شهریور ۱۳۷۱ در شیراز، خواننده است فارغ التحصیل لیسانس رشته عمران می باشد نوازنده قابلی است، شعر نیز می سراید و حالا عنوان پدیده موسیقی ایران در عرصه خوانندگی را یدک می کشد.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۰ ساله بود با نواختن ساز آغاز کرد. بعد از مدتی تمرین و کار روی آهنگ ها در نهایت بهمن ماه ۱۳۹۶ با انتشار قطعه کوک حالم به شدت موفق ظاهر شد و سپس با آهنگ یار همیشگی سر زبان ها افتاد.

بجز موسیقی به آشپزی علاقه خاصی دارد و می گوید آشپز خوبی هستم، هم غذای ایرانی و هم غذای فرنگی درست می کنم اما ته چین هام یک چیز دیگست. درخشنده حالا یکی از خواننده ها تحت حمایت شرکت موسیقی آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی است، حمید هیراد نیز زیر نظر این شرکت کار می کند.

دانلود آرشیو همه آهنگ های سینا درخشنده

پلی لیست همه آهنگ های شاهین بنان همه آهنگ های سینا درخشنده

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *