پلی لیستشاهین بنان

پلی لیست همه آهنگ های شاهین بنان

پلی لیست همه آهنگ های شاهین بنان ، دانلود آرشیو همه آهنگ های شاهین بنان

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای شاهین بنان آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های شاهین بنان به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های شاهین بنان شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های شاهین بنان

 

بیوگرافی شاهین بنان :

 

شاهین بنان خواننده جوان پاپ متولد ایران است که چند سالی است در زمینه موسیقی و آواز فعالیت دارد و ساز تخصصی او گیتار می باشد
سبک خواندن و صدای دلنشین و گیرای بنان توانست خیلی زود به دل موسیقی دوستان و شنوندگان آثارش بنشیند و نامش در بین خوانندگان مطرح جای بگیرد. بنان با آهنگ ها و ترانه هایی چون عاشق نشدی و صدایی کن گاهی به شهرت رسیده و فعالیت های خود را تحت نظارت شرکت ایران گام انجام می دهد.

درباره زندگی شخصی و خصوصی وی تاکنون خبری منتشر نشده و تاکنون با هیچ رسانه ای مصاحبه ای نداشته است

وی در اسفند ماه ۹۸ در برنامه دورذهمی مهران مدیری حضور پیدا کرد و ترانه ای را اجرا نمود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

دانلود آرشیو همه آهنگ های شاهین بنان

متن آهنگ آفتاب شاهین بنان

کاش ببینم خوابتو امشب کاش تو بیای شب بشه روشن برگرد سر بذار رو شونم غصه هات به جونم دنیا بی تو نه آفتاب از چه وری یادت اومده یکی دوست داره تورو فقط داره که شدی دنیاشو از دنیا فقط تورو طلبکاره شده طرفدارت آفتاب از چه وری یادت اومده یکی دوست داره تورو فقط داره که شدی دنیاشو از دنیا فقط تورو طلبکاره شده طرفدارت من همونم یه دیوونم که بی تو حالش بده باز یه حسودی این وسط رابطمونو چش زده دانلود آهنگ آفتاب شاهین بنان همراه با متن آهنگ من مریض تو شدم کاشکی برام تب کنی آخه من واست میمیرم تو کافیه لب تر کنی آفتاب از چه وری یادت اومده یکی دوست داره تورو فقط داره که شدی دنیاشو از دنیا فقط تورو طلبکاره شده طرفدارت آفتاب از چه وری یادت اومده یکی دوست داره تورو فقط داره که شدی دنیاشو از دنیا فقط تورو طلبکاره شده طرفدارت
پلی لیست همه آهنگ های سینا پارسیان همه آهنگ های شاهین بنان

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *