پلی لیستشهاب مظفری

پلی لیست همه آهنگ های شهاب مظفری

پلی لیست همه آهنگ های شهاب مظفری

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای شهاب مظفری آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های شهاب مظفری به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های شهاب مظفری شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های شهاب مظفری

 

 

بیوگرافی شهاب مظفری:

شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان متولد 7 اردیبهشت ماه سال 1367 می باشد و 29 سال سن دارد.

وی با رشته کامپیوتر وارد دانشگاه گردیده است و همزمان با تحصیل خود در همان اوایل در زمینه موسیقی فعالیت نمود.

ساز حرفه ای او پیانو ست که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرد و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

اولین آهنگِ خود را با ترانه و آهنگسازیِ خود در سال ۱۳۸۷ به نام “از وقتی رفتی…!” منتشر کرد . که ورژن پیانوی این کار ، بسیار پُرطرفدار ظاهر شد. اما بعد از آن با انتشار کارهای احساسی دیگر توانست به خوبی شناخته شود و هواداران زیادی را بدست آورد به طوری که صفحه اینستاگرام او بیان گر این موضوع می باشد !

 

وی در سال 1396 جزو خوانندگان مجاز گردید و برای پخش آثار خود مجوز دریافت نمود.

شهاب مظفری اولین کنسرت رسمی خود را در سال 96 ( 14 و 15 و 23 تیرماه) در 6 سانس برگزار کرد و هر 6 سانس هم به طور کامل بلیط هایش فروخته شد.

وی یکی از خوش صداترین خواننده های ایران میباشد با آهنگ من و ترکم نکن  به اوج شهرت دست پیدا کرد ایشان طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران دارند.

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد

تاکنون بیش از دهها تِرَک و آهنگ از این خواننده منتشر شده است که تمامی آنها به خاطر جنسِ صدای خاصِ او ، بسیار متفاوت و تاثیر گذار است و سبکِ خاصی که در تمامی کارهایش دنبال می کند ، باعث شده همواره ، تمامی آنها امضایی نامرئی ، داشته باشد. ساز حرفه ای او پیانو ست که از کودکی یادگیریِ آن را آغاز کرد. و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

پلی لیست همه آهنگ های علی اصحابی همه آهنگ های شهاب مظفری

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *