پلی لیستعلی اصحابی

پلی لیست همه آهنگ های علی اصحابی

پلی لیست همه آهنگ های علی اصحابی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های علی اصحابی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای علی اصحابی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های علی اصحابی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های علی اصحابی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های علی اصحابی

 

بیوگرافی علی اصحابی :

علی اصحابی 31 شهریور 1360 در شهر دامغان، استان سمنان متولد شد، او ششمین فرزند از 7 فرزند خانواده اصحابی است. علی اصحابی یکی از خوانندگان محبوب سبک پاپ میباشد.

او فارغ التحصیل رشته موسیقی است، پدرش قاضی دیوان عالی کشور و مادرش خانه دار است او سه برادر و سه خواهر دارد و خودش فرزند ششم خانواده می باشد.

سال 1378 موسیقی حرفه ای را شروع کردم، من با قرائت قرآن به استعدادم در خوانندگی پی بردم سپس به کلاس های آواز مراجعه کردم و زیر نظر استاد صادقیانی که خارج از کشور رفته اند آموزش دیدم.

علی اصحابی در سال 1381 به خدمت سربازی رفت. در طول دوران خدمت در پادگان همراه دوستانش گروه موسیقی تشکیل داد و به آموزش سلفژ پرداخت، سرودی را نیز برای ایران ساختند و آهنکسازی کردند بعد از پایان دوران خدمت در سال 83 نزدیک به نه ماه در خدمت استاد محمد نوری مشغول به کار شد.
من کار ساخت و ساز را در کنار موسیقی دارم، که احتمالا اگر در خوانندگی موفق نمی شدم ی انتخابی بجز خوانندگی باید می کردم همان کار ساخت وساز را ادامه می دادم. تیم مورد علاقه باشگاهی اش را پرسپولیس و بارسلنا می نامند و از بازیکنان علی کریمی را بیشتر از همه قبول دارد، در ورزش های دیگر هم هادی ساعی را در کسوت تکواندوکار دوست داشت. علی اصحابی ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام فاطمه می باشد.
دانلود آرشیو همه آهنگ های علی اصحابی
همه آهنگ های علی اصحابی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *