پلی لیستعلیرضا طلیسچی

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا طلیسچی

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا طلیسچی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های علیرضا طلیسچی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای علیرضا طلیسچی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های علیرضا طلیسچی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های علیرضا طلیسچی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا طلیسچی

بیوگرافی علیرضا طلیسچی:

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران، است. یک برادر به نام عرفان دار که عکاس است و کاهای عکاسی علیرضا طلیسچی را هم او انجام می‌دهد و در مدلینگ نیز فعالیت دارد. شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک است. طلیس هم خانواده واژه «اطلس» است. که زنبیل یا کنف در زبان ترکی معنی می دهد اما علیرضا طلیسچی ترک نیست. علیرضا طلیسچی فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است.

شادمهر عقیلی، محسن یگانه و بابک جهانبخش از خواننده‌های پاپ مورد علیرضا طلیسچی می‌‌باشند. علیرضا طلیسچی: در اینکه من آدم احساسی هستم شکی نیست اما تا حالا شکست عشقی نحوردم ولی درون مایه آهنگام دیس لاو هست اونم بخاطر علاقه مردم به این نوع موسیقی است.

عليرضا طليسچی مجرد است ولی می گوید ازدواج در برنامه های آینده‌اش قرار دارد.

لبخند استایل زیبای عليرضا طليسچی است، اهل مد و مارک پوش می باشد.

در زمینه عطر مارک بلو شنل و در زمینه پوشاک از مارک های ریبوک و منگو می پوشد.

علیرضا طلیسچی در گذشته اضافه وزن داشته اما با فعالیت در رشته بدنسازی آن را رفع کرده و اکنون به فعالیتش در بدنسازی ادامه می‌دهد.

علیرضا طلیسچی خوانندگی را در سن ۱۸ سالگی به صورت حرفه ای آغاز کرد.

وی در بهمن ۱۳۸۴ با همکاری یکی از دوستانش به نام حمیدرضا فعالیت رسمی خود را به صورت یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا آغاز کرد.

 

در آن زمان قطعاتی را منتشر کردند که مورد استقبال مردم هم در آن دوره واقع شد. حاصل این همکاری انتشار دو آلبوم به نام نارفیق ۱ و نارفیق ۲ بود. علیرضا طلیسچی پس از مدتی تصمیم گرفت به صورت فردی فعالیت های موسیقی اش را ادامه دهد.

دانلود آرشیو همه آهنگ های علیرضا طلیسچی

پلی لیست همه آهنگ های علی لهراسبی همه آهنگ های علیرضا طلیسچی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *