پلی لیستعلیرضا قربانی

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا قربانی

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا قربانی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های علیرضا قربانی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای علیرضا قربانی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های علیرضا قربانی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های علیرضا قربانی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا قربانی

بیوگرافی علیرضا قربانی :

علی رضا قربانی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۱ در تهران و خوانندهٔ موسیقی سنتی میباشد. او در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می خواند.

او از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف گردید. تصانیف قدیمی را از کودکی با علاقهٔ فراوان می خواند، با موسیقی اصیل ایرانی رشد کرد و از سال ۱۳۶۳ به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز ایران پرداخت.

وی در این راه از محضر خسرو سلطانی، بهروزعابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومیو احمد ابراهیمی و رضوی سروستانی بهره مند گردید. علیرضا قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته است که حاصل برخی از این اجراها به صورت لوح فشرده در اروپا انتشار یافته است. از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته است.

دانلود آرشیو همه آهنگ های علیرضا قربانی

متن آهنگ بوی گیسو

فکر زنجیری کنید ای عاقلان بوی گیسویی مرا دیوانه کرد

فکر زنجیری کنید ای عاقلان بوی گیسویی مرا دیوانه کرد

پیش هر بیگانه گویم راز خود آشنا رویی مرا دیوانه کرد

ای مسلمانان به فریادم رسید طفل هندویی مرا دیوانه کر

د آهنگ علیرضا قربانی بوی گیسو با متن آهنگ

میزنم خود را به آتش بی دریغ آتشین خویی مرا دیوانه کرد

از حرم لبیک گویان میروم جذبه ی کویی مرا دیوانه کرد

پلی لیست همه آهنگ های فاضل دریس همه آهنگ های علیرضا قربانی

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *