پلی لیستعلی زند وکیلی

پلی لیست همه آهنگ های علی زند وکیلی

پلی لیست همه آهنگ های علی زند وکیلی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های علی زند وکیلی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای علی زند وکیلی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های علی زند وکیلی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های علی زند وکیلی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های علی زند وکیلی

 

بیوگرافی علی زند وکیلی :

علی زند وکیلی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۵ در شیراز ، خواننده و نوازنده است تحصیلکرده هنرستان موسیقی از تهران می باشد که از تنبک نوازی به خوانندگی در گروه زند بند رسید و حالا با سبک موسیقی تلفیقی سنتی و پاپ می درخشد. بعنوان فرزند هشتم خانواده بعد از هفت دختر به دنیا آمد و دو برادر کوچکتر از خود بنام محمد و امین دارد ، پدرش لرستانی و اصالتا اهل پلدختر می باشد.

علی به همراه برادر کوچکترش محمد زند وکیلی و میلاد ذبیحی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد و کنسرت هایی نیز به همراه این گروه‌ برگزار کرده است . از سال ۱۳۸۷ با فردین خلعتبری همکاری می کردم که او من را به محمد رحمانیان کارگردان تئاتر برای نمایش ترانه های قدیمی معرفی کرد. خوشبختانه آن اثر در نوع خودش بسیار دیده شد به گوفنه ای اجرای اختتامینه جشنواره شهر هم به من سپرده شد.

در سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۵ ساله بود اولین آلبوم خود بنام میانه تاریکی را به همراه بابک غسالی منتشر کرد و سال ۹۲ هم آلبوم عبور مه او را بیشتر از قبل شناساند.

دانلود آرشیو همه آهنگ های علی زند وکیلی

پلی لیست همه آهنگ های شهاب مظفری همه اهنگ های علی زند وکیلی

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *