پلی لیستفرزاد فرخ

پلی لیست همه آهنگ های فرزاد فرخ

پلی لیست همه آهنگ های فرزاد فرخ ، دانلود آرشیو همه آهنگ های فرزاد فرخ

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای فرزاد فرخ آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های فرزاد فرخ به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های فرزاد فرخ شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ:

فرزاد فرخ متولد ۲ بهمن ۱۳۶۸ در شیراز ، خواننده و آهنگساز می باشد فعالیت خود را از نواختن گیتار شروع کرد سپس با آهنگسای آشنا شد و حالا در قامت یک خواننده می درخشد و زیر نظر موسسه هنری آوازی نو کار می کند. ام کامل اش فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می باشد

که پدرش اهل شیراز و مادرش آبادانی می باشد که در شیراز بدنیا آمد و ۱۰ سالی در آبادان زندگی کرد. در سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۰ ساله بود تصمیم به تغییر در زندگی اش گرفت ،

مدتی فوتبال بازی می کرد و حتی به تیم منتخب آبادان هم دعوت شد در نهایت به موسیقی علاقه پیدا کرد و سال ۱۳۸۰ در ۱۲ سالگی با پس انداز ۴۰ هزار تومانی مادر توانستند یک گیتار قسطی بخرند و شروع بیادگیری آن کرد.

بعد از آموزش گیتار به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و تنظیم ملودی کرد و مدتی بعد برای خوانندگان همتراز آهنگسازی انجام می داد. فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مسترش امیرعلی هدایت زاده در استودیوی منزل خود دو تک بنام های هوای تو و لبخندت را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد. این کار به شدت گرفت و موجب شهرت وی شد.

دانلود آرشیو همه آهنگ های فرزاد فرخ

پلی لسیت همه آهنگ های فرزاد فرزین همه آهنگ های فرزاد فرخ

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *