پلی لیستفرزاد فرزین

پلی لیست همه آهنگ های فرزاد فرزین

پلی لیست همه آهنگ های فرزاد فرزین ، دانلود آرشیو همه آهنگ های فرزاد فرزین

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای فرزاد فرزین آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های فرزاد فرزین به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های فرزاد فرزین شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین:

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران ، خواننده آهنگساز و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.
پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال می باشد که سابقه ریاست هم دارد ، فرزاد تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیلوفر دارد. در ۱۳ – ۱۴ سالگی خیلی دوست داشتم آهنگ های دیگران را بزنم ، چند آهنگی بلد بودم اما همیشه موزیک رو برای خودم می ساختم تا ۱۷ سالگی کارم شده بود آلبوم بسازم و بدم پسردایی هایش گوش کنند: کارها قابل بخشی نبود !

فرزین بصورت مبتدی از سال ۱۳۷۶ که ۱۶ سالگی بود وارد موسیقی جدی شد تا اینکه بصورت حرفه ای از سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۰ ساله بود وارد گروه موسیقی کروز شد در این گروه تا مدتی بعنوان آهنگساز حضور داشت

تا اینکه بعد از جدایی مشغول فعالیت مستقل شد و در نهایت سال ۱۳۸۳ آلبوم شراره را منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. اولین بار در سال ۱۳۸۵ که ۲۵ ساله بود در فیلمی بنام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده در نقش یک خواننده بازیگری را تجربه کرد بعد از چند تجربه در تله فیلم های مختلف، با حضور در سریال عاشقانه سال ۹۵ به کارگردانی منوچهرهادی در دو نقش، استعداد خود را به نمایش گذاشت.

دانلود آرشیو همه آهنگ های فرزاد فرزین

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا قربانی دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *