پلی لیستمازیار فلاحی

پلی لیست همه آهنگ های مازیار فلاحی

پلی لیست همه آهنگ های مازیار فلاحی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های مازیار فلاحی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های مازیار فلاحی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های مازیار فلاحی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای مازیار فلاحی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های مازیار فلاحی

بیوگرافی مازیار فلاحی :

مازیار فلاحی ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در تهران متولد شد ، او خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرا میباشد. فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است همزمان با دانشگاه از سال ۷۳ تا ۷۵ دوره های کارگردانی هم شرکت کرده و با رتبه عالی فارغ التحصیل شده است و یک فیلم کوتاه نیز ساخته است.

همچنین مازیار فلاحی پرسپولیسی است و مدتی از در ورزش سپک تاکرا نیز فعال است. مازیار فلاحی با عسل قربانی ازدواج کرده است؛ نتیجه این ازدواج دختری بنام باران است، همچنین این زوج در تابستان ۹۳ سرپرستی پسر بچه ای بنام محمدحسام را نیز برعهده گرفتند. فلاحی به طور حرفه ای نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و همزمان در مرکز آموزشهای هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند.

فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی او است. پس از آن در سال ۱۳۷۶ مجموعه داستانهای کوتاهش را با نام ” کلاغ – پاییزکودکی ” منتشر کرد. از جمله کارهای وی می توان به:ساخت موسیقی متن، ترانه ها وخوانندگی فیلمهای دو راه حل برای یک مسئله (به سفارش یونیسف)، مدرسه ای برای دیگران، نبش قلب، ققنوس (تلویزیون)، تیتراژ سریال لحظه دیدار (شبکه جام جم)، فیلمهای به دنبال خوشبختی ، دلواپسی، بی ستاره، سر سپرده، تیتراژ فیلم سینمایی دختران، سریال قلب یخی، فیلم سینمایی پروانگی اشاره کرد. آلبوم ” قلب یخی ” اولین آلبوم رسمی موسیقی او است.

دانلود آرشیو همه آهنگ های مازیار فلاحی

پلی لیست همه آهنگ های ماکان بند همه آهنگهای مازیل فلاحی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *