پلی لیستمحمد لطفی

پلی لیست همه آهنگ های محمد لطفی

پلی لیست همه آهنگ های محمد لطفی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های محمد لطفی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های محمد لطفی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های محمد لطفی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای محمد لطفی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های محمد لطفی

بیوگرافی محمد لطفی :

محمد لطفی : خواننده پاپ در سال ۱۳۶۹ در کرج بدنیا آمده و فارغ التحصیل رشته الکترونیک در مقطع کارشناسی بوده است. محمد لطفی علاقه به موسیقی از بچگی در وی شکل گرفت و این علاقه به عشق تبدیل شد و از همان نوجوانی دنبال آموختن موسیقی رفت. محمد لطفی کار موسیقی را ابتدا با نواختن ساز پیانو آغاز کرده و بعد از مهارت در نوازندگی پیانو ،در نوزده سالگی ،سراغ آموختن نرم افزار های موسیقی رفت. کار در استودیوی شخصی را با همکاری با خوانندگان دیگر ادامه داده و اولین آهنگش را در بیست و یک سالگی با نام آرزو اجرا کرد. محمد لطفی با آهنگ نارفیق و دیونه ردی مشهور شد و پله های شهرت را یک شبه طی کرد. این خواننده پاپ به عنوان تنطیم کننده آهنگ با دیگر خوانندگان پاپ همکاری داشته و تنطیم کننده آهنگ آنها را انجام می دهد. با علی لهراسبی نیز همکاری دارد.

لیست آهنگ های محمد لطفی :

رگ

بعد از تو

آخرین قرار

گل

شنیدی میگن عشق

نارفیق

رگ

اتفاقا

آشتی

نفس جان

دریا لازمم

دانلود آرشیو همه آهنگ های محمد لطفی

پلی لیست همه آهنگ های محمدرضا گلزار همه اهنگ های محمد لطفی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *