پلی لیستمهدی مقدم

پلی لیست همه آهنگ های مهدی مقدم

پلی لیست همه آهنگ های مهدی مقدم ، دانلود آرشیو همه آهنگ های مهدی مقدم

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های مهدی مقدم آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های مهدی مقدم به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای مهدی مقدم شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های مهدی مقدم

بیوگرافی مهدی مقدم:

مهدى مقدم متولد سوم آبان ۱۳۶۰ در تهران، فرزند آخر. مهدى مقدم رشته تحصیلى گرافیک تلویزیونى را در هنرستان صدا و سیما گذرانده و اولین همکارى حرفه اى مهدی مقدم در زمینه موسیقى در سال١٣٧٧ با فریبرز لاچینی و سپس با بهرام سعیدى و در نهایت تولید آلبوم خونسرد در سال ١٣٨٠ و تولید آلبوم سونامى در سال ١٣٨٣ با پیام شمس که هر کدام به ترتیب در سال ٨٣ و ٨۶ به بازار ارائه شد همراه بود.

مهدی مقدم در سومین روز از آبان ماه سال ۱۳۶۰ در بیمارستان اکبر آبادی در یکی از مناطق جنوبی پایتخت در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمد. فرزند آخر و دارای سه خواهر و یک برادر که ۴ سال از برادر بزرگترش مجید کوچیکتره !!!

اکنون در منطقه اقدسیه تهران سکونت داره و پدرش نقاش اتومبیل است. مهدی مقدم سریال اپارتمان و شلیک نهایی را دوست دارد و اهل ورزش نیست . بازیگران مورد علاقه حامد بهداد ٬ خسرو شکیبایی ٬ رضا کیانیان و شریفی نیا . اهل رفت و امد با فامیل نیست ، رنگ مورد علاقه اش مشکیه و عاشق قرمه سبزی و آش رشته است . پیام کوتاه زیاد میفرسته و دوس داره از دیگران هدیه بگیره. مهدی مقدم در نوجوانی علاقه زیادی به صدای استاد علیرضا افتخاری داشته. عقیده دارد هنرمندها نباید مغرور شوند چون چیزی بالاتر از مردم ندارند. اسم مهدی را مادربزرگش ، یعنی مادر مادرش برایش انتخاب کرد. مادر او میگوید اول قرار بوده اسم او را سهیل گذارند.

دانلود آرشیو همه آهنگ های مهدی مقدم

پلی لیست همه آهنگ های مهدی آذر همه آهنگ های مهدی مقدم

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *