پلی لیستمهدی یراحی

پلی لیست همه آهنگ های مهدی یراحی

پلی لیست همه آهنگ های مهدی یراحی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های مهدی یراحی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های مهدی یراحی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های مهدی یراحی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای مهدی یراحی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های مهدی یراحی

بیوگرافی مهدی یراحی :

علاقه ی مهدی یراحی به آهنگسازی زمانی شکل گرفت که بین سال های ۱۰ تا ۱۳ سالگی ضمن شرکت در مسابقات تلاوت قرآن ، نا خودآگاه مجذوب موسیقی درونی آیه ها و آهنگ چینش کلمات بود . بعدها ، دوران تحصیل در مقطع راهنمائی را در حالی سپری می کند که تلاش های جسته و گریخته اما صادقانه ای دارد

برای حضور در دنیای موسیقی ، با این همه طی کردن دوره ی آموزش تئوری تحت نظر علی کسرائی که تنها معلم موسیقی اش بود ، سرآغازی می شود تا علاقه اش را به صورت جدی تری پیگیری کند . مهدی یراحی اولین آلبوم خود را در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ با نام منو رها کن منتشر کرد که آهنگ برای تو مهدی یراحی کاور این موزیک می باشد و همچنین آهنگ تو بر می گردی نیز در مجموعه این کار ها با تنظیم سیروان خسروی خواننده سرشناس کشورمان می باشد.

تابستان سال ۱۳۹۴ نوبت به این رسید که مهدی یراحی سومین آلبوم خود را با ۱۲ قطعه منتشر نمایید. بهمن ماه ۹۵ نوبت به انتشار چهارمین آلبوم مهدی یراحی رسید که نام آن آینه قدی می باشد و با ۱۰ قطعه به دست عموم واگذار شد.

لسیت آهنگ های مهدی یراحی :

عکس شد

اهواک

لاک پشت

دخترانه

اسرار

سازش

بیست و یک روز بعد

طلوع میکنم

نمیشه ادامه داد

نگو نگفتی

چشم تو

سرما نزدیکه

چه چیزا شنیدم

آینه قدی

پاییز

همیشه با من باش

دعای تحویل سال

انفرادی

آخرین اسیر

امشبم گذشت

مثل مجسمه

آشوب

سال درد

اشتباه

باید میشناختیم همو

داره گریه میکنه

بهونه

حیک

منو رها کن

تلقین

صورتک

سرسام

پاره سنگ

خاک

تیتراژ بهار نارنج

انکار

اهل النخ

دانلود آرشیو همه آهنگ های مهدی یراحی

پلی لیست همه آهنگ های مهدی یغمایی همه آهنگ های مهدی یراحی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *