افراد موفقدانستنیها

جوانترین ثروتمندان جهان در سال 2021

جوانترین ثروتمندان جهان در سال 2021

مجله معتبر فوربس تنها ده میلیاردر زیر 30 سال  در سال 2021 در جهان پیدا کرده است که به معرفی آنها و منشاء ثروتشان میپردازیم ،ارزش ثروت  این ده میلیاردر جوان 29.5 میلیارد دلار است که 13 میلیارد دلار بیشتر از یک سال پیش است.

لازم به ذکر است که تعداد کل میلیاردرها در سال 2021 با افزایش 660 نفری به 2755 نفر رسید.

در اینجا 10 جوانترین اعضای لیست میلیاردرهای جهان در سال 2021 آمده است که با جوانترین آنها شروع می شود. دارایی خالص با استفاده از قیمت سهام و نرخ ارز از 5 مارس 2021 محاسبه شد.

 

 

10 ثروتمند برتر جهان در سال 2021

1- کوین دیوید لمان

سن: 18
ارزش خالص: 3.3 میلیارد دلار
منبع ثروت: داروخانه ها
کشور: آلمان
لمان پس از آنکه به طور رسمی 50 درصد از سهم پدرش را در داروخانه و داروسازی زنجیره ای آلمان  به ارث برد ، جوان ترین میلیاردر جهان است.

 

2-  وانگ زلونگ

سن: 24
ارزش خالص: 1.5 میلیارد دلار
منبع ثروت: تولید رنگدانه
کشور: چین
وانگ سهمی به ارزش بیش از 1.3 میلیارد دلار در CNNC Hua Yuan Titanium Dioxide Co. که در بورس اوراق بهادار شنژن معامله می شود به ارث برد. این شرکت رنگدانه دی اکسید تیتانیوم را تولید می کند ، یک رنگدانه سفید است که می تواند در پوشش ، پلاستیک ، جوهر و سایر مواد استفاده شود.

 

3-  الکساندرا آندرسن

سن: 24
ارزش خالص: 1.4 میلیارد دلار
منبع ثروت: شرکت سرمایه گذاری
کشور: نروژ

4-  کاتارینا آندرسن

سن: 25
ارزش خالص: 1.4 میلیارد دلار
منبع ثروت: شرکت سرمایه گذاری
محل سکونت: نروژ
خواهران آندرسن هر کدام 42٪  یک شرکت سرمایه گذاری در Bærum  نروژ را به ارث بردند که درآمد سالانه آن حدود 2 میلیارد دلار است. پدر آنها یوهان  هنوز تجارت را اداره می کند.

5- آستین راسل

سن: 26
ارزش خالص: 2.4 میلیارد دلار
منبع ثروت: AUTONOMOUS CAR TECH
کشور: ایالات متحده
راسل اعجوبه اپتیک در سال 2012 پس از دریافت 100،000 دلار بورسیه Thiel برای راه اندازی Luminar Technologies ( که سنسورها و سایر فناوری ها را برای خودروهای خودران تولید می کند ) از دانشگاه استنفورد خارج شد. سنسورهای آن در حال حاضر به اتومبیل های خودران شرکتهایی  مانند ولوو و تویوتا نصب میشوند .

 

6-  گوستاو مگنار ویتزو

سن: 27
ارزش خالص: 4.4 میلیارد دلار
منبع ثروت: پرورش ماهی
کشور: نروژ
ویتزو مالک تقریبا نیمی از SalMar ASA است ، تولید کننده نروژی ماهی قزل آلا که پدرش در سال 1991 تأسیس کرد. ثروت ویتزو در سال گذشته به لطف عملکرد قوی SalMar در بازار تقریباً دو برابر شد. سهام او در این شرکت در سال 2013 توسط پدرش اهدا شد.

جوانترین ثروتمندان جهان در سال 2021

7-  اندی فنگ

سن: 28
ارزش خالص: 2 میلیارد دلار
منبع ثروت: دورداش سفارش انلاین غذا
کشور: ایالات متحده

8- استنلی تانگ

سن: 28
ارزش خالص: 2 میلیارد دلار
منبع ثروت: دورداش سفارش انلاین غذا
کشور: ایالات متحده
DoorDash  برنامه تحویل غذا Fang and Tang که در سال 2013 تاسیس شد  در طول همه گیری کرونا فراگیر و  مورد استفاده خیلی ها قرار گرفت   در دسامبر در بورس اوراق بهادار نیویورک منتشر شد. فانگ قبلاً به عنوان مدیر ارشد فناوری این شرکت و تنگ به عنوان مدیر ارشد محصولات فعالیت می کرد.

9- سام بانکمن فرید

سن: 29
ارزش خالص: 8.7 میلیارد دلار
منبع ثروت: تجارت CRYPTO
کشور: ایالات متحده
بانکمن فرید ثروت عظیم اش را از  رمز ارز  با سرعتی شگفت انگیز  بدست آورد شرکت تجاری Alameda Research را که 2.5 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند و هم پلتفرم  معاملاتی  رمزارز  FTX را راه اندازی کرد. بانکمن فرید فلسفه ای به نام ، نوع دوستی موثر را پذیرفته است: هدف او این است که تا آنجا که می تواند پول دربیاورد تا بتواند تا آنجا که ممکن است اهدا کند. در سال 2020 ، او 5 میلیون دلار به یک سوپر طرفدار بایدن اهدا کرد.

10- جاناتان کووک

سن: 29
ارزش خالص: 2.4 میلیارد دلار
منبع ثروت: املاک و مستغلات
کشور/منطقه: هنگ کنگ
جاناتان و برادر بزرگترش ، جفری ، 35 ساله ، هر کدام بخشی از سهام خود در توسعه دهنده املاک هنگ کنگ Sun Sun Kai Properties را از پدر فقیدشان والتر کووک (درگذشت 2018) به ارث برده اند. والتر در سال 2008 به عنوان نزاع با برادران خود توماس و ریموند کووک از عنوان رئیس Sun Sun Kai برکنار شد. او سپس توسعه دهنده املاک Empire Group Holdings را راه اندازی کرد ، که جاناتان و جفری اکنون آن را اداره می کنند.

منبع : Forbes

دانستنیهایی جذاب از موضوعات گوناگون عشق دوطرفه و راه رسیدن به آن

Reza Magh

رضا از زمانی که با کامپیوتر و اینترنت آشنا شده است شیفته ی این دنیا است ، علاقه زیادی به بحث های علمی و بحث آزاد در مورد مسایل اجتماعی ، فرهنگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *