دانستنیها

چهار موسیقی که الهام بخش ایلان ماسک هستند

در این مقاله از سایت مثبت تصمیم گرفتیم چهار موسیقی که الهام بخش ایلان ماسک هستند را خدمت شما معرفی کنیم. میلیاردر معروف ایلان ماسک می گوید که کارآفرین بودن مثل خوردن خرده شیشه و خیره شدن به پرتگاه مرگ است. او همچنین به گروهی از دانش آموزان که از شرکت اسپیس ایکس او دیدن میکردند گفت: راه انداختن شرکت ها بسیار مشکل و عذاب آور است. همچنین بودن به عنوان یک کارآفرین که هدف کل زندگی اش نجات دادن نسل بشر و فرستادن آنها به مریخ نیز بسیار دشوار است. این سبک از زندگی قرار نیست که زمان تفریح شما را بهبود ببخشه، و این اتفاق نخواهد افتاد تا وقتی که شما خودتان شرکت خودتان را اداره می کنید .

در ادامه چهار  تا از موسیقی های عجیب و غریب که  ایلان ماسک_مردآهنی دنیای واقعی_ برای الهام گرفتن گوش میکند  آمده است. او این لیست از آهنگ ها را چند سال پیش در رادیو عمومی لوس آنجلس ایستگاه KCRW به اشتراک گذاشت.

“Fly Me to the Moon” — Frank Sinatra

چهار موسیقی که الهام بخش ایلان ماسک هستند

fly me to the moon( مرا به ماه ببر) اسم اولین آهنگی است که ماسک در مصاحبه خود آورده است. اما این آهنگ چگونه باعث الهام بخشی او شده است؟

اودر طی مصاحبه اینگونه گفته است: من احساس امکان پذیر بون را دوست دارم و این الهام بخش من است. و من واقعا دوست دارم تا به ماه پرواز کنم ….. می دونید من مالک یک شرکت هوا و فضا هستم، و در آینده سعی خواهم کرد کاری کنم تا بتوان به ماه پرواز کرد. شما به این آهنگ گوش میکنید و جوری به نظر می رسد که انگار قرار است واقعا به حقیقت بپیوندد.

بخشی از متن آهنگ + ترجمه

Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words, hold my hand
In other words, baby kiss me
…….Fill my heart with song and
من رو با پرواز به ماه ببر 🙂
بزار اطراف ستاره ها بازی کنم

بزار ببینم بهار چه شکلیه

توی سیاره مشتری و مریخ

به بیان دیگر، دستم را بگیر

به بیان دیگر، عزیزم، مرا ببوس

قلبم را با موسیقی پر کن و …..

“Always Look on the Bright Side of Life” — Monty Python”

چهار موسیقی که الهام بخش ایلان ماسک هستند

“همیشه به بخش روشن زندگی نگاه کن” اسم آهنگ بعدی و یکی دیگر از آهنگ های الهام بخشی است که او در مصاحبه گفته است. او گفته است که این آهنگ برگرفته از زندگی برایان است و به صورت واضح یک آهنگ شاد و خنده دار است چون شخصیت های آهنگ به صلیب کشیده می شدند.ایلان ماسک همچنین گفته است که : این آهنگ یک یاد آور خوب است تا بر روی قسمت های منفی زندگی متمرکز نشیم. و فلسفه شخصی من این است که بهتر است مثبت نگر و در اشتباه باشیم تا منفی نگر و درست.

بخشی از آهنگ

Some things in life are bad,
They can really make you mad,
Other things just make you swear and curse,
When you’re chewing on life’s gristle,
Don’t grumble,
Give a whistle
And this’ll help things turn out for the best.

در ادامه معرفی چهار موسیقی که الهام بخش ایلان ماسک هستند آهنگ زیر جزو محبوب ترین های اوست

“Con Te Partiro” — Andrea Bocelli”

ماسک در مورد این آهنگ گفته است که: فکر میکنم این آهنگ یک جورایی یادآور این است که دنیا هنوز جای زیبا و جذابی است. آهنگ بسیار زیبایی است و به زیبایی نیز خوانده شده است و بخاطر همین است که باعث می شود نظرم نسبت به دنیا بهتر شود و باعث الهام بخشی من است.

“Santa Claus Is Coming to Town” — Fred Astaire”

چهار موسیقی که الهام بخش ایلان ماسک هستند

چرا این آهنگ الهام بخش او بوده؟

او طی این مصاحبه گفت که: من واقعا نمیفهمم آهنگ رو ! اما آهنگی است که همراهش شروع به سوت زدن میکنم. حتی متوجه نمیشوم که دارم همراه با آهنگ سوت میزنم. من فقط به موسیقی گوش میدم و به صورت نا خودآگاه شروع به سوت زدن میکنم. حدس میزنم این یک آهنگ مثبت باشد. بالاخره کی هست که از اومدن بابا نوئل بدش بیاد و خوبه که ما او را در شهر داشته باشیم.

و قبل از اینکه این مقاله در مورد چهار موسیقی الهام بخش ایلان ماسک را به پایان برسونیم آهنگی دیگری است که در مورد خود ایلان ماسک هست. این آهنگ یکی از انتخاب های ماسک نیست ولی در مورد او هستش. Elon: Champion for Humanity,” اسم آهنگی که در مورد ایلان ماسک خوانده شده. این آهنگ توسط  Raptor Command خوانده شده است. در این مقاله چهار موسیقی که الهام بخش ایلان ماسک هستند راخدمت شما ارائه کردیم امیدواریم لذت کافی را برده باشید.

برنامه صبحگاهی ایلان ماسک

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *