دویکندآهنگ انگلیسیپلی لیست اهنگ خارجی

د ویکند پلی لیست همه آهنگ ها

د ویکند پلی لیست همه آهنگ ها

دز این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های د ویکند برای شما آماده شده است. در این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های د ویکند | the weeknd را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این رپر معروف کانادایی آمریکایی میباشد.

د ویکند پلی لیست همه آهنگ ها

نگاهی مختصر به زندگی د ویکند (the weeknd):

Abel Makkonen Tesfaye (متولد ۱۶ فوریه ۱۹۹۰) , معروف به ویکند , خواننده, ترانه سرا و تهیه کننده که رپر کانادایی است.
به دلیل تطبیق پذیری وی در سبک آوازی , تولید موسیقی و ارائه غیر عادی , که ویکند اغلب به عنوان تأثیر موسیقی معاصر و همچنین سایر هنرمندان ذکر شده است.

ویکند کار ضبط خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرد و به صورت ناشناس چندین آهنگ را در YouTube بارگذاری کرد. یک سال بعد , ویکند مخلوط های خانه بادکنک ها , پنجشنبه و پژواک های سکوت را منتشر کرد و به دلیل سبک تاریک R&B ( آر اند بی )و رمز و راز پیرامون , به سرعت از چندین نشریه اصلی به رسمیت شناخت و انتقاد کرد.  در سال ۲۰۱۲ ، وی با شرکت Republic Records ( رپابلیک) امضا کرد و مخلوط ها را در آلبوم تلفیقی Trilogy (2012)(سه گانه) دوباره منتشر کرد.

اولین آلبوم استودیویی او ، Kiss Land(بوسه زمین) , در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. او آن را با زیبایی پشت سر جنون (۲۰۱۵) دنبال کرد , که در میان پرفروش ترین آلبوم های سال ۲۰۱۵ بود. با تک آهنگ های شماره یک (Billboard Hot “(Can’t Feel” چهره من »و« تپه ها »، زیبایی پشت دیوانگی برنده بهترین آلبوم معاصر شهری شد و در جوایز گرمی ۲۰۱۶ نامزد آلبوم سال شد.

سومین آلبوم ویکند Starboy (2016) با موفقیت تجاری مشابهی همراه بود و تک آهنگ شماره یک را به همین نام در بردارد و همچنین برنده بهترین آلبوم معاصر شهری در جوایز گرمی ۲۰۱۸ شد. چهارمین آلبوم او , بعد از ساعت ها (۲۰۲۰) , شامل تک آهنگ های شماره یک بیلبورد با نام های Save Your Tears (اشکهای خود را ذخیره کنید) , Heartless (بی روح) , و Blinding Lights(چراغ های کور کننده) است , که آلبوم بعدی از آن زمان به بعد به اولین آهنگی تبدیل شده است که بیش از یک سال در ده برتر نمودار است.

در میان پرفروش ترین هنرمندان موسیقی جهان با بیش از ۷۵ میلیون رکورد فروخته شده , Weeknd د ویکند  موفق به کسب سه جایزه گرمی , پنج جایزه موسیقی آمریکایی ، ۹ جایزه موسیقی بیلبورد , دو جایزه موسیقی MTV Video و ۹ جایزه Juno شده است و نامزد جایزه اسکار. او دارای چندین رکورد نمودار است , اولین هنرمندی که به طور همزمان دارای سه مقام برتر در Billboard Hot R&B Songs Songs با “Can’t Feel My Face” , “Earned It” و “The Hills” است.

د ویکند پلی لیست همه آهنگ ها

جاستین بیبر پلی لیست همه آهنگ

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *