آهنگ انگلیسیپلی لیست اهنگ خارجیجاستین بیبر

جاستین بیبر پلی لیست همه آهنگ

جاستین بیبر پلی لیست همه آهنگ ، جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های جاستین بیبر

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های جاستین بیبر برای شما آماده شده است. در این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های جاستین بیبر را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این خواننده معروف کانادایی آمریکایی میباشد.

جاستین بیبر پلی لیست همه آهنگ

نگاهی به زندگی و آثار جاستین بیبر Justin Bieber :

جاستین درو بیبر متولد ۱ مارس ۱۹۹۴ خواننده کانادایی است . او توسط اسکوتر براون , مدیر رکورد آمریکایی کشف شد و در سال ۲۰۰۸ باشرکت RBMG Records آر بی ام جی رکورددانلود پلی لیست آهنگ جدید جاستین بیبردانلود پلی لیست آهنگ جدید جاستین بیبردانلود پلی لیست آهنگ جدید جاستین بیبردانلود پلی لیست آهنگ جدید جاستین بیبر قرارداد امضا کرد وی با انتشار اولین EP خود My World (2009) (دنیای من) به رسمیت شناخته شد . این آهنگ او در بیلبورد ۲۰۰ آمریکا به رتبه شماره شش رسید ،
در حالی که تک آهنگ های One Time (سر وقت) و One Less Lonely Girl(یک دختر تنها کمتر)در بیست برتر Billboard Hot 100 قرار گرفتند.

اولین آلبوم استودیویی بیبر در سال My World  (۲۰۱۰) (دنیای من) با حضور در بالای بیلبورد ۲۰۰ ، او را به جوانترین بازی (خواننده) انفرادی مرد بدل کرد که در ۴۷ سال گذشته در بالای جدول قرار دارد .  این آلبوم همچنین شامل تک آهنگ موفق بین المللی “عزیزم” بود و او را به عنوان یک بت نوجوان تثبیت کرد .  آلبوم دوم او ، زیر آویز سال (۲۰۱۱)
اولین آلبوم کریسمس توسط یک هنرمند مرد بود که اولین بار در بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت در حالی که آلبوم سوم او , Believe (2012) ، تجربه هایی با مضامین رقص-پاپ و بالغ را مشاهده کرد.

چهارمین آلبوم وی با عنوان Purpose (هدف)در سال ۲۰۱۵ منتشر شد . قبل از آن “کجا هستند … اکنون” ،
همکاری با جک Ü , که باعث شد بیبر در EDM کاوش کند ,  و برنده جایزه گرمی برای بهترین ضبط رقص شود.
بیبر در همکاری های بعدی تنوع بخشید , با “آب سرد” ، “بگذار من تو را دوست داشته باشم”من یکی هستم” و “من اهمیتی نمی دهم” که به پنج تیم برتر ایالات متحده می رسد ,
در حالی که ریمیکس او با “Despacito” رکورد بیشترین هفته در بالای ۱۰۰ Billboard Hot را از آن خود کرد , و  برنده جایزه برای بهترین اجرای گروه کشور شد.
پنجمین آلبوم او , تغییرات در سال ۲۰۲۰ منتشر شد, در حالی که ششمین آلبوم او به نام عدالت در سال  (۲۰۲۱) ، آهنگ شماره یک ایالات متحده “هلو” را تهیه کرد.

که در میان پرفروش ترین هنرمندان موسیقی جهان , با بیش از ۱۵۰ میلیون رکورد فروخته شده ، بیبر دارای سه گواهینامه الماس از RIAA برای “Baby” ، “متاسفم” و “Despacito” است.
وی افتخارات زیادی دریافت کرده است , از جمله دو جایزه گرمی , یک رکورد ۲۱ جایزه موسیقی MTV Europe , 20 جایزه موسیقی بیلبورد , ۱۸ جایزه موسیقی آمریکایی , دو جایزه Brit , چهار جایزه موسیقی MTV Video , و یک جایزه گرمی لاتین.
تایم ، بیبر را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد با نفوذ جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد و وی در لیست ده چهره مشهور برتر فوربس در سال های ۲۰۱۱ , ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ قرار گرفت.
در خارج از موسیقی , ازدواج بیبر با هیلی بالدوین مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و او همچنین در فیلم های کنسرت Justin Bieber: Never Say Never (2011) و  همچنین Justin Bieber’s Believe (2013) بازی کرد.

جاستین بیبر پلی لیست همه آهنگ

د ویکند پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *